Aviseringar
Rensa alla

Islam and stuff


Ämnesstartare

kakakaka:
Och råkade du just blanda ihop shia och sharia? Eller varför var det relevant att fråga om det?

Läs på skillnaden mellan shia och sunna, majoriteten av iran är shia, sharia är lagar och regler efter koranen och sunna

Vart någonstans har jag blandat ihop det?

 är du anarkistisk marxist eller sympatiserar du med svenskarnas parti, du drar iaf mest röster till svenskarnas parti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Sen när blev libanon en shiastat?" Vad menade du med den frågan? Den största religiösa gruppen i Libanon är just shiamuslimer,  varför det nu är relevant.

upplys mig, tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta redigera i efterhand för att tillägga korkade frågor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Sluta redigera i efterhand för att tillägga korkade frågor. 

Det är ingen korkad fråga, på det sättet du skriver på, så är det bara att konstatera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M&M:

Det är ingen korkad fråga, på det sättet du skriver på, så är det bara att konstatera

Nej man är inte nazist för att man ifrågasätter dina metoder. Vad har du för baktankar egentligen? Ditt mål verkar vara Att Sprida Den Rätta Bilden Av Islam trots att du är jävligt okunnig i ämnet,  och väljer att visa det mest extrema och stereotypiska istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
"Sen när blev libanon en shiastat?" Vad menade du med den frågan? Den största religiösa gruppen i Libanon är just shiamuslimer,  varför det nu är relevant.

upplys mig, tack

När jag pratar om shiastat pratar jag om shiamuslimer, om dom utgör majoriteten av folket helt enkelt och om landet styrs av shiamuslimska principer etc, 

Men det var inte det jag mena, det jag menade var att folk har inte samma utsträckta fördomar om Libanon i den uträckningen som finns om iran och sharia där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Nej man är inte nazist för att man ifrågasätter dina metoder. Vad har du för baktankar egentligen? 

Du kan gärna ifrågasätta mina metoder? Men sättet du ifrågasätter på, ett otrevligt bemötande 

kakakaka:

 Ditt mål verkar vara Att Sprida Den Rätta Bilden Av Islam trots att du är jävligt okunnig i ämnet,  och väljer att visa det mest extrema och stereotypiska istället.

Så du menar att man bara ska ge upp för det, man växer väl samtidigt och läser på? 

Jag gjorde en bild av vad folk hade för fördomar om Iran och hur det ser ut där, för att sedan visa hur det verkligen ser ut där, jag tror på att de sätter sig mer i hjärnan än en superlång text som ingen iallafall kommer att läsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M&M:

Du kan gärna ifrågasätta mina metoder? 

M&M:

sympatiserar du med svenskarnas parti, du drar iaf mest röster till svenskarnas parti

Ok.

Du förstör mer än du förgyller i alla fall. Sluta med tjatet och felfaktan, du är precis som forumets sverigedemokrater, undrar om du inte är någon av d egentligen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M&M:

Så du menar att man bara ska ge upp för det, man växer väl samtidigt och läser på? 

Nej men starta inte diskussioner/debatter du vet du nt kommer klara av pga faktabrist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Ok.

du förstör mer än du förgyller i alla fall. Sluta med tjatet och felfaktan, du är precis som forumets sverigedemokrater, undrar om du inte är någon av d egentligen. 

Välkommen tillbaka warren Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:

Nej men starta inte diskussioner/debatter du vet du nt kommer klara av pga faktabrist.

vart har jag brustit i fakta? Allt jag har påstått är fakta och belägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: Nej man är inte nazist för att man ifrågasätter dina metoder.

Men då kan ju du skriva en långtext om irans historia, jag försöker iaf och växer också igenom det och lär mig nya saker hela tiden,  medans du vänder dig om och tar gladligen emot analt 

Vilket jag vägrar att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså va.... is this real life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Alltså va.... is this real life

Det är ju det du gör, du vänder dig om och tar gladligen emot analt, troru inte ja ser dig ute på forumet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har utövat analsex på forumet.


   
SvaraCitera