Aviseringar
Rensa alla

ISLAM - sanningen om Koranen ***VIDEO***


Ämnesstartare

Här kommer en videofilm som visar sanningen om Koranen o Islam!

KORANENS EGENTLIGA BUDSKAP - ISLAMKRITISK FILM

Det lilla 8-åriga flickebarnet ska tolkas som en av Muhammeds NIO fruar!


   
Citera
Ämnesstartare

mm, amtörmässiga youtubevideor gjorda av gossar runt 20årssträcket är det bästa jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har Allah gjort en YouTube-video? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tur att det bara finns fundamentalister


   
SvaraCitera

Lols


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Allah

Vrf sägeru inte ba Gud?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Vrf sägeru inte ba Gud?

För att du ska citera mig och fråga om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

KORANENS EGENTLIGA BUDSKAP - ISLAMKRITISK FILM

Jag tror inte på Koranen (har inte ens läst den) men jag är helt säker på att människor ändrat den under åren som passerat.
Att människor blandar in saker som händer idag med Islam och Koranen tycker jag är lustigt.

Vill skriva av mig[blush][cute]

Dold text: Religiösa säger t.ex. att homosexualitet är fel bara för att ngn förut sa i någon bok att individer inte bör utföra homo6uella handlingar, människor kmr alltså och påstår att det är en synd att knulla med någon utav samma kön, fastän det inte skadar ngn[tard]
Jag tror inte att maktgalna personen säger detta bara för att de läst/hört att Gud menar att homosexualitet är 1 synd, utan jag tror att människor som påstår att man syndar om man utför någon homosexuell handling är homofiska (eller också hjärntvättade) och använder då Koranen som någon slags luddig källa/grund bara för att på något sätt bevisa att homosexualitet är onaturligt.

Jag anser att det ingår många sjuka saker i (vet inte vilken del av Islam/muslimer) muslimsk kultur men det behöver fan inte betyda att Islam är grunden till just den sjuka delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD har stöd av typ 5% av befolkningen, dvs flera hundratusen människor, någon av dessa borde kunna klara av att göra en inte helt amatörmässig propagandavideo, men ja det säger väl en del om dessa människors intelligens I guess. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

mm, amtörmässiga youtubevideor gjorda av gossar runt 20årssträcket är det bästa jag vet

20, 40, 60 eller 80 år gammal. Har det någon betydelse? Bevisligen har han ju läst Koranen från pärm till pärm o detta är hans egen analys. Bara för att det inte någon gammal "stöt" på 78 bast som har "Universal Pictures" som sponsor o som står för hårdvaran så behöver det inte vara mindre seriöst för av den anledningen.

Bara Ta Allt:

Har Allah gjort en YouTube-video? [shake]

Kalla det för promotion video!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheSpookyMan:

n

Nej, åldern har inte betydelse. Men kvaliteten har det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nej, åldern har inte betydelse. Men kvaliteten har det.

Kvaliteten är väl en direkt produkt beroende på budget. Har han 10 kr... eller 10 miljoner blir självfallet kvaliteten något olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är typiskt människor att dra alla människor av nåt specifikt folkslag över en kamm, dom muslimer som jag har träffat har alla vart trevliga människor precis som vem som helst


   
SvaraCitera