Aviseringar
Rensa alla

Islam växer i Storbritannien


Kudhos

"ok."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänker fint att folk fortfarande, i dagens sekulära samhälle, fortfarande klarar av att vara trogna till en tro och religion.


   
SvaraCitera
reben

ok             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: Religion har utgjort det historiskt största motståndet mot ett jämlikt samhälle och mot utveckling och forskning. Idag är vi någorlunda fria från detta men det skulle vara skrämmande om religionen skulle ta tillbaka sin gamla ställning i samhället.

Jämlikhet sant, forskning nej. Länge var islam progressivt för utvecklingen i mellanöstern, såväl kulturellt som vetenskapligt. I europa var det de kristna ordrarna som bibehöll gammal kunskap från antiken och spred sedan med sig det till europas hörn. Idag är dock religion (abrahamatismen) inte särskilt progressiv, men den ska vara kvar då den uppfyller en viktig funktion, dock som en sekulär institution.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Helt fel tänk mannen, vi ska utrota de kristna! 

Helt fel igen... vi SKA utrota muslimerna!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Helt fel igen... vi SKA utrota muslimerna!!!

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ledsen

Vad var det för något att grina illa för? Du anser att de kristna ska utrotas i Storbritannien.  Ledsen ... Arg   Jag hävdar att med tanke på att kristendomen har varit "statsreligion" i Storbritannien i hundratals år så ska inte muslimerna komma o öppna käften. Passar det inte muslimerna så är det bara att packa kappsäcken o dra tillbaka till arabländerna. Europa SKA förbli KRISTET!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Vad var det för något att grina illa för? Du anser att de kristna ska utrotas i Storbritannien.  Ledsen ... Arg   Jag hävdar att med tanke på att kristendomen har varit "statsreligion" i Storbritannien i hundratals år så ska inte muslimerna komma o öppna käften. Passar det inte muslimerna så är det bara att packa kappsäcken o dra tillbaka till arabländerna. Europa SKA förbli KRISTET!

Dock ser eller hör man att kristna förföljs i mellanöstern lika  mkt som i Västvärlden även om Kristna  är en minoritet i arabländerna. HAHA Kristendomen grundades inte ens i Europa . 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Vad var det för något att grina illa för? Du anser att de kristna ska utrotas i Storbritannien.  Ledsen ... Arg   Jag hävdar att med tanke på att kristendomen har varit "statsreligion" i Storbritannien i hundratals år så ska inte muslimerna komma o öppna käften. Passar det inte muslimerna så är det bara att packa kappsäcken o dra tillbaka till arabländerna. Europa SKA förbli KRISTET!

Vi muslimer ska ta över europa! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vi muslimer ska ta över europa! 

kommer aldrig hända för USA är med i leken 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Vi muslimer ska ta över europa!

Tror du att USA, Ryssland o Kina kommer att acceptera det så lever du på önskedrömmar vännen min. Det optimala vore naturligtvis om hela Europa kunde bli fritt från muslimer dvs att vi återför muslimerna till där de hör hemma dvs i arabländerna o Afrika. Du vet säkerligen hur beroende arabländerna är av alla bidrag som övriga världen skänker till arabländerna. Är det så att Europa påhejade av USA, Ryssland o Kina bestämmer sig från att frysa alla utbetalningar till arabländerna o totalisolerar arabländerna så kan ju muslimerna i framtiden suga Muhammeds tumme för att få sig något till livs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet:

Tror du att USA, Ryssland o Kina kommer att acceptera det så lever du på önskedrömmar vännen min. Det optimala vore naturligtvis om hela Europa kunde bli fritt från muslimer dvs att vi återför muslimerna till där de hör hemma dvs i arabländerna o Afrika. Du vet säkerligen hur beroende arabländerna är av alla bidrag som övriga världen skänker till arabländerna. Är det så att Europa påhejade av USA, Ryssland o Kina bestämmer sig från att frysa alla utbetalningar till arabländerna o totalisolerar arabländerna så kan ju muslimerna i framtiden suga Muhammeds tumme för att få sig något till livs.

wööööö skkiiit pådey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: wööööö skkiiit pådey

Skit på Muhammed istället.   Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Du är så jävla lågt utbildad , du va inte smart nog och förstå videon xD

Lågt utbildad?

Det handlar inte om att förstå videon utan det handlar om förnuft och empirisk evidens. Det var ingen vetenskaplig video. Snubben var ingen vetenskapman. Det krävs ubildning för det. Det han förespråkar är inte accepterat inom allmän vetenskap. Det vara bara massor av nonsens som inte en jävel på något universitet, borträknat religiösa universitet möjlige, skulle lyssna på. Han skulle bli utskrattad. Det är just därför han 'föreläser' på youtube.

Jag baserar inte min utbildning på hemmasnickrade videos av religiösa fanatiker på youtube. Att man kallar något vetenskapligt gör det inte vetenskapligt. Videon var ett bra exempel på pseudovetenskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stortrollet: Är det så att Europa påhejade av USA, Ryssland o Kina bestämmer sig från att frysa alla utbetalningar till arabländerna o totalisolerar arabländerna så kan ju muslimerna i framtiden suga Muhammeds tumme för att få sig något till livs.

Hjärta


   
SvaraCitera