Aviseringar
Rensa alla

Islampropaganda bekostas av kommun


Ämnesstartare

skaffa ett liv, gå ut, möt människor ist. för att läsa flashback och kolla på jimmie åkesson på youtube.

1 hett tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

m bara vill sprida propaganda om sin vidriga förtryckarreligion ska dock inte ha rätt till några av skattebetalarnas pengar. Kommungubbarna kan betala denna "turné" ur eg

SD kan inte mobilisera tillräckligt med politiker för att få ett slut på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

SD kan inte mobilisera tillräckligt med politiker för att få ett slut på det

Få ett slut på vad? Politikerna kommer att tvingas samarbeta med SD, det har väljarna bestämt!


   
SvaraCitera
Kitten

Arazoid:

Ursäkta om jag inte vill omfamna denna extrema våldsideologi, men varför slösar man våra surt förvärvade skattepengar på skiten? Hur kan detta på något sätt ligga i svenskarnas intresse??

Tror du inte att den här kampanjen sker för att de vill nå ut till sådana som du? Du kallar islam för en våldsideologi, men jag skulle inte hålla med dig om det och jag tror inte det finns många muslimer som upplever sin religion som så heller. Det handlar om en liten grupp extremistiska muslimer som har gett religionen ett så dåligt rykte, och därför är det fel att säga att alla muslimer är så, eller att ens hälften av muslimerna tänker på det sättet.

Arazoid:

Skattepengar ska gå till vård, skola och omsorg! Jag vill inte sponsra en extrem imperialistisk månsekt!

Bör inte skattepengar också gå till att få befolkningen att känna någon form av samhörighet? Jag ser inte mycket positivt med att ha ett samhälle som är uppdelat i grupper.

Arazoid:

Dom som är intresserade av att lära sig om denna ideologi kan göra det på eget initiativ, finns ingen anledning att vi ska prioritera Islam mer än Scientologi och annat skit i Sverige. Vem vill egentligen ha sånt här? Inte medel-svensson kan jag lova dig.

Det är stor skillnad mellan islam och scientologi i det här fallet, eftersom att scientologi inte är särskilt utbrett i Sverige. Sedan kan jag säga dig att det finns mycket kommunen/landstinget/staten satsar på som medelsvensson inte alls bryr sig om eller vill ha. Det handlar inte bara om att tillfredsställa den stora massans behov, utan också att tillgodose minoriteternas behov. Ett land som inte bryr sig om minoriteterna är inte en demokrati.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra hur AFA kommer att se händelsen. kommer dom stå där med stenen redo må tro när muslimerna börjar propagandera homohat, patriarkala maktstrukturer och en massa annat smått och gott.

Arazoid:

- Ramadan är en del av svensk kultur och vi vill berätta det för alla, säger imamen Othman Al Tawalbeh till tidningen Dagen.

Ja eller hur.

I Ukraina finns det en svenskby med tvångsflyttade svenskar från sent 1700-tal bosatta på Dagö i dåtidens livland. Dom bor kvar där än idag bär svenska namn och pratar fortfarande gammelsvenska.

Logiken är solklar, Ukrainsk kultur är svensk!

Arazoid:

Othman Al Tawalbeh menar att kommunerna borde bidra eftersom detta är en viktig insats för integrationen. Svenskarna ska lära sig förstå islam, vilket underförstått innebär att svenskarna måste integreras i det nya Sverige.

Helt klart, det viktigaste för att främja integrationen är naturligtvis inte att dom ska anpassa sig och förstå oss, utan vi ska anpassa oss efter och förstå dom själva.

Arazoid:

Meningen är att motverka islamofobi som man menar sprids och gror på grund av okunnighet. Men det är inte bara okunnighet om islam som är anledning till att många svenskar känner olust inför islams utbredning.

Eller så kanske det beror på att allt fler svenskar fått känna den sura eftersmaken av vad mångkultur och muslimer först med sig. Ingen propaganda i världen kan tvätta bort ens våldtagna dotter, rånade gamle mor, eller knivrånade son.

Spartakus:

Ja fy fan vad hemskt, då kanske människor slutar att betrakta muslimerna i enighet med den rasistiska propagandan dvs. som intoleranta, antidemokratiska, lättkränkta, våldsamma, fanatiska, antisemitiska, medeltida, kvinnoförtryckande osv.

Menar du att olusten inför islam på något vis är obefogad? Muslimerna får gärna stå ute och propagandera på gatorna för min del, men jag vet likväl som dom flesta sunda människor som är kritiska till islam att det dom kommer att babbla om på gatorna inte är samma som det dom praktiserar bakom stängda dörrar. Så bilden dom kommer försöka att inge kommer att bli ytterst skev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Få ett slut på vad? Politikerna kommer att tvingas samarbeta med SD, det har väljarna bestämt!

andra politikers inkompetens och motvilja att se verkligheten. Dessutom är inte valet avgjort än


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Arazoid:

Få ett slut på vad? Politikerna kommer att tvingas samarbeta med SD, det har väljarna bestämt!

Hur, exakt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å ena sidan:

framtidstron är död:

Folk kan ju hutlöst lite om islam idag.

+ allt spartakus m.fl. sagt.

Å andra sidan gillar jag inte att man ger pengar till en religion så att de själva ska få informera som de vill om religionen, oavsett vilken religion det är. Det blir ingen bra, balanserad information utan ren propaganda.

Sen hade jag gärna velat se en bättre artikel om detta. realisten.se låter inte så seriöst och trovärdigt.


   
SvaraCitera

Sming:

ytterst skev.

till skillnad mot bilden du ger? sd propagerar ju islam hat och dom att islam är fredens religion och rätt är väl någonstans i mellan så det är bra att dom är ute och gör det dom gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

andra politikers inkompetens och motvilja att se verkligheten. Dessutom är inte valet avgjort än

Jag utgår från folkviljan som sosse media tvångsmässigt filtrerar bort.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Arazoid:

Jag mår verkligen illa!

På grund av att de vill sprida kunskap och kanske förhindra en del fördomar? Vad är det dåliga? Inte första gången som en kommun har bidragit med pengar för att sprida kunskap/propaganda/what ever. Vad är det dåliga egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Politikerna kommer att tvingas samarbeta med SD, det har väljarna bestämt!

Öm, va? Förklara!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Sen hade jag gärna velat se en bättre artikel om detta. realisten.se låter inte så seriöst och trovärdigt.

Grejen att den är hämtad från ställen som just realisten är väl för att de etablerade medierna inte ser det för vad det är, som propaganda. utan ett roligt och bra initiativtagande som kommer att verka för det "bättre" för kulturelitens mångkulturella dröm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

På grund av att de vill sprida kunskap och kanske förhindra en del fördomar? Vad är det dåliga? Inte första gången som en kommun har bidragit med pengar för att sprida kunskap/propaganda/what ever. Vad är det dåliga egentligen?

Samtidigt så måste National Demokraterna dras med allmänhetens fördomar och betala våra politiska kampanjer själva, inte får vi några skattebidrag inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Grejen att den är hämtad från ställen som just realisten är väl för att de etablerade medierna inte ser det för vad det är, som propaganda. utan ett roligt och bra initiativtagande som kommer att verka för det "bättre" för kulturelitens mångkulturella dröm.

Så vad skriver de etablerade medierna, och om ingenting, hur vet vi att det här inte är rent hittepå?


   
SvaraCitera