Aviseringar
Rensa alla

Isola


theooz
Ämnesstartare

Kan inte någon återberätta historian om isola och skärmdumpen, outandet etc. 

Mitt minne sviker mig


   
Citera

Med s3on? Eller något annat? 


   
SvaraCitera

Saknar S3on Ledsen


   
SvaraCitera

Vad har jag missat? 

Captain Jack Sparrow:
Saknar S3on Ledsen

Vart tog s3on vägen? En av de UM:are jag kommer ihåg bäst


   
SvaraCitera
theooz
Ämnesstartare

Inte Jung:
Med s3on? Eller något annat? 

De hon blev bannad för eller vad det var. Blev ju värsta grejen


   
SvaraCitera

hejjagvetintevadjagskaheta:
Vad har jag missat? 

Vart tog s3on vägen? En av de UM:are jag kommer ihåg bäst

Jag gillar han, till skillnad från de som hoppar över mig när jag säger hej till de gamla. Tycker de borde vara mer som diskutera saker i "hur du låter"


   
SvaraCitera

theooz:

De hon blev bannad för eller vad det var. Blev ju värsta grejen

Vad blev hon bannad för?


   
SvaraCitera

vem va hur när varför vad


   
SvaraCitera

Isola och hennes bravader har vi sopat under mattan för gott. Definitivt inte Isola som person - hon var en underbar tjej - men enbart det som förorsakade att hon lämnade UM.  sekretessbelagt

Bara för att få tyst på isola...

OMG, jag har träffat Isola!

isolas-hyllningstråd

isola, var är du?????

Två av de gamla "gubbar" som Isola hade bra kontakt med både under hennes medlemsskap och även efter var bla s3on och stoner, men även dessa har lämnat UM.  Gråter  Gråter  Gråter  
DO NOT ASK WHY!


   
SvaraCitera

Jaha, det fanns en facebookgrupp för um:are, isola var inte medlem där, personer gnällde i gruppen på hur isola uppförde sig, S3ON tyckte att det var läge att göra henne medveten om det, göra henne ledsen och skapa osämja så han printscreenade konversationen där dem pratade om henne och hon konfronterade folk med screenshotsen här och blev bannad för att den visade folks faktiska irl-namn antar jag.


   
SvaraCitera

Stoner borta? Tomatmacka också? 🙁


   
SvaraCitera
Cobrak

Captain Jack Sparrow:
Saknar S3on Ledsen

å hans mjukisbyxor fetisch!!


   
SvaraCitera

Isola is love, Isola is lifeHjärta

Och stoner är ju kvar? Eller är det en annan stoner som är här nu? 

Inte Jung: Jaha, det fanns en facebookgrupp för um:are, isola var inte medlem där, personer gnällde i gruppen på hur isola uppförde sig, S3ON tyckte att det var läge att göra henne medveten om det, göra henne ledsen och skapa osämja så han printscreenade konversationen där dem pratade om henne och hon konfronterade folk med screenshotsen här och blev bannad för att den visade folks faktiska irl-namn antar jag.

Perfekt exempel på att folk = kräk. 

Hjärta


   
SvaraCitera

Inte Jung:
Jaha, det fanns en facebookgrupp för um:are, isola var inte medlem där, personer gnällde i gruppen på hur isola uppförde sig, S3ON tyckte att det var läge att göra henne medveten om det, göra henne ledsen och skapa osämja så han printscreenade konversationen där dem pratade om henne och hon konfronterade folk med screenshotsen här och blev bannad för att den visade folks faktiska irl-namn antar jag.

Problemet är väl att så länge vi ligger på nätet på alla olika sociala forum och använder oss av nick som inte är direkt relaterat till vår riktiga identitet så är allt lugnt. Men när vi börjar träffas irl som ex de tidigare (UM) forumträffarna och öppnar upp vår riktiga identitet så kan problem uppstå hos vissa när meningsskiljaktigheter uppstår. Vilket naturligtvis är väldigt tråkigt. Personligen är jag tveksam till all publicering av personliga bilder som sprids på nätet. Många tänker inte på att dessa bilder med stor sannolikhet finns kvar lagrade på olika servrar ända tills helvetet fryser till is... lite överdrivet men dessvärre ganska troligt.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Stoner borta? Tomatmacka också? 🙁

Jag är barndomsvän med stoner. Vi bodde grannar i samma lilla by när vi var barn ända upp till vi var i 18 - 20-års åldern då våra vägar skiljdes rent boendemässigt då han flyttade ut på landet och jag flyttade till stan. Men vi träffas fortfarande flera gånger i månaden. Han har väl inte avsagt sig sitt medborgarskap på UM men det har väl uppstått något strul mellan mod/admin och stoner då hans inlägg/trådar bara raderats utan orsak. Mer vet jag ärligt talat inte.


   
SvaraCitera