Aviseringar
Rensa alla

isola, var är du?????


Ämnesstartare

Kom tbx nuuuuu :'( 

Du blev upplåst för en vecka sedan allt är bra nu vrf loggar du inte in???? :(((

Är det någon här som har kontakt med henne?? Vill bara veta om allt är väl med henne. Kommer oroa mig jättemkt om jag ej får veta.


   
Citera

Hon kanske har rest? Eller tröttnat på ditt arsle? Mycket gladHaha driver, men ge hen lite mer tid, så kommer hon väl komma tillbaka 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"alfahona"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läge för UMs modkår att spela in en liknande musikvideo..?


(Gjordes av Sveriges fotbollsförbund med bland dåvarande tränaren när Zlatan deklarerade att han inte ville spela i landslaget längre)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon skuldbelägger mig för sina egna misstag. :/ 

lr ngt

Men jag förlåter henne. HÖR DU DET ISOLA, DU ÄR FÖRLÅTEN!! 

Och när du loggar in ser du min ursäkt till dig ocksåååååååååååå 

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha 

men..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa man kan ju inte bara dra sådär utan att ta farväl.. :s 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför blev hon bannad från början för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:
Varför blev hon bannad från början för?

hon la ut en print av en konversation på fb där andra användare och en mod snacka skit om henne, ganska fett kukigt av dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men vad har hänt? Förvirrad Antar att det vart provocerande text som vart upphov för ban?


   
SvaraCitera
mynona

Ja, jag vill också att isola skall komma tillbaka. 

Röd mus:

hon la ut en print av en konversation på fb där andra användare och en mod snacka skit om henne, ganska fett kukigt av dem

Det låter som en intressant konversation. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röd mus:

hon la ut en print av en konversation på fb där andra användare och en mod snacka skit om henne, ganska fett kukigt av dem

Berätta mer om vad de skrev! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röd mus:

hon la ut en print av en konversation på fb där andra användare och en mod snacka skit om henne, ganska fett kukigt av dem

Vem är moderatorn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är säkert ute och dräper hemska människor som missköter sina katter genom att inte köpa kattmat för minst halva månadslönen. 


   
SvaraCitera