Aviseringar
Rensa alla

Isolera sig


I love Lucy:

Nä, vi veckorhandlar aldrig, så man skulle ju svälta.

precis, sen om man bara köper färdigmat också.Jag är stammis på typ alla korvkioskar & pizzerior haha[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Varför sitter du i långa perioder då? [sad] Om det inte har med att vara med andra personer att göra.

Jag har ingenstans att ta vägen. Bor på landet, måste ta bussen för att kunna handla eller så, och det klarar jag inte av. Finns ingenstans att promenera heller, är tråkigt att promenera ensam, speciellt när det är kallt och blött. [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

och det klarar jag inte av.

vrf?


   
SvaraCitera

isola:

precis, sen om man bara köper färdigmat också.Jag är stammis på typ alla korvkioskar & pizzerior haha[wink]

haha, du och ungkarlarna! ^^ jag gör iofs ingen avacerad mat oftast, men schh [blush]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag har ingenstans att ta vägen.

Nähä, då förstår jag.. :/ Bodde också rätt mycket utanför förut, då blev det skola -> hem eller till pojkvännen. Fast ja, som sagt, jag led inte av det.. Värre annars ;/


   
SvaraCitera

I love Lucy:

haha, du och ungkarlarna! ^^ jag gör iofs ingen avacerad mat oftast, men schh

Haha du låter pojkvännen slava i köket med andra ord?[wink][ops]


   
SvaraCitera

Det är lite skillnad på att inte gå ut på en vecka och att inte gå ut på ett halvår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vrf?

Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att åka buss, speciellt här ute på landet där man måste prata med chauffören och det är jobbiga bussar. I stan är det lättare där bussarna är utformade annorlunda och man inte behöver prata med chauffören, men ändå jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det är lite skillnad på att inte gå ut på en vecka och att inte gå ut på ett halvår.

Har någon påstått att det inte är det?


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag tycker det är fruktansvärt jobbigt att åka buss, speciellt här ute på landet där man måste prata med chauffören och det är jobbiga bussar. I stan är det lättare där bussarna är utformade annorlunda och man inte behöver prata med chauffören, men ändå jobbigt.

prata i mobilen på bussen & se ytterst upptagen ut


   
SvaraCitera

Jag isolerar mig typ... jätteofta oO Kan gå flera dagar utan att jag pratar med någon ö h t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

prata i mobilen på bussen & se ytterst upptagen ut

Det är mest påstigningen som är jobbig, när jag väl sitter på bussen är det inga större problem. Jag kan dock få såpass mycket ångest inför påstigningen att jag väljer att stanna hemma och inte åka någonstans istället. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är mest påstigningen som är jobbig, när jag väl sitter på bussen är det inga större problem. Jag kan dock få såpass mycket ångest inför påstigningen att jag väljer att stanna hemma och inte åka någonstans istället.

Jobbigt..dt är bara när du visar busskortet innan du går o sätter dig som e dt jobbiga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jobbigt..dt är bara när du visar busskortet innan du går o sätter dig som e dt jobbiga?

Från det att jag anländer till hållplatsen till det att jag sitter på en plats på bussen är det jobbigt. Jag oroar mig för att bussen inte ska stanna på hållplatsen (när jag åker hem oroar jag mig också för att den inte ska stanna, då är hela bussresan ganska jobbig då det är svårt att ta sig hem om man missar hållplatsen här), för att busschauffören ska vara sur, för att jag inte ska ha pengar på kortet och för att bussen ska vara fullsatt osv.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Från det att jag anländer till hållplatsen till det att jag sitter på en plats på bussen är det jobbigt. Jag oroar mig för att bussen inte ska stanna på hållplatsen (när jag åker hem

Aha, fattar.har också lite liknande tankar ibland


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är det konstigt att inte gå ut på flera dagar?

Jag gör likadant själv.

De dagar jag mår dåligt/känner mig nere så brukar jag knappt gå upp från sängen (förutom om jag ska äta/gå på toa)...


   
SvaraCitera