Aviseringar
Rensa alla

Issen


Ämnesstartare

Issen avreggade sig igår, grymt tråkigt.

Är det inte förbannat tråkigt när det blir ett sådant tjafs att folk tillslut avreggar sig? Jag vet inte vad bråket egentligen handlade om men jag vet att Issen känner sig rejält kränkt och personligen tycker jag att han borde få en ursäkt. Andra mods kanske också förtjänar en ursäkt, det vet jag inget om men är det så så borde de självklart få en ursäkt.

Hela bråket är så tråkigt. Kan inte bara alla inblandade svälja sin stolthet och skaka hand? ...

Vet väl inte vad jag vill med denna tråd egentligen, kanske mest vill uttrycka hur tråkigt jag tycker att det är att Issen är avreggad då han lätt var en av de trevligaste på sajten.


   
Citera
Ämnesstartare

men vad fan?! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var ett jävla tjat om det här, kan sätta tio lakan på att han kommer tillbaka

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

elr tio laxar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

men vad fan?!

[sad]

Angelize:

kan sätta tio lakan på att han kommer tillbaka

Jag är, efter att ha smsat en del med honom, inte alls säker på det. Även om jag gärna vill att han kommer tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Jag är, efter att ha smsat en del med honom, inte alls säker på det. Även om jag gärna vill att han kommer tillbaka.

Han kommer tillbaka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han var ju bra jue[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

han var ju bra jue

Han va bästa mod/u, tycker jag.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad för bråk? Vad har jag missat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Vad för bråk? Vad har jag missat?

Tjafs mellan somliga mods, tyvärr. Eftersom jag inte känner till allt så tänker jag inte återberätta något, känns dumt om jag skulle ha missuppfattat något.

Men kort och gott så har Issen och Massgrav avreggat sig pga tjaffset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Issen och Massgrav avreggat sig pga tjaffset.

Hälsa från mig att dom gjorde rätt! Fight the power [party]


   
SvaraCitera