Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 21:50 Jag kanske är efter, men vill ändå säga välkommen tillbaks. Så...Välkommen tillbaks! Menar då att han har blivit U, igen. om ni inte visste det så var han det inte ett tag under själva konflikten?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:00 Dåren:Han har väl aldrig lämnat ens?Ricochet:"Redan."Harpyja:OF 5:han har ju alltid funnits härenhimmelskdrog:som sagt Svar till alla:Menar att han blivit U igen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:01 Anarkandi:Menar att han blivit U igen.men säg det då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:01 Anarkandi:Menar att han blivit U igen.varför sa du inte det då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:02 Anarkandi:Menar att han blivit U igen.Det ... var ju en annan sak.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:06 OF 5:varför sa du inte det dåenhimmelskdrog:men säg det då Ricochet:Det ... var ju en annan sak.Trodde jag var tydlig nog, men tydligen inte.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:08 Anarkandi:Trodde jag var tydlig nog, men tydligen inte.nej
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:09 Nintendo:Vad efter du är Hur efter är jag, ens? :P
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:09 Anarkandi:Trodde jag var tydlig nog, men tydligen inte.somliga här är inte lika smarta som dig
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:10 Anarkandi:Hur efter är jag, ens? :PEn halv dag tror jag. Jag fick reda på det i morse, men då var det inte ute hos er än.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:12 OF 5:somliga här är inte lika smarta som digOfta någon i hela världen är det. Stringburka:En halv dag tror jag. Jag fick reda på det i morse, men då var det inte ute hos er än.Yeah, jag är snabbast. Säkert före en hel del mods!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:26 Anarkandi:Hur efter är jag, ens? :PStringburka:En halv dag tror jag. Jag fick reda på det i morse, men då var det inte ute hos er än. Försökte bara leka cool, förlåt :c Anarkandi:Säkert före en hel del mods!Fast alltså... det är en tråd om det i modforumet och Issen var inloggad i chatten i morse, då såg ju alla som var inloggade att han var U igen
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 15 Jul 2009, 22:28 Ojdå, det har jag missat.Motstånd lönar sig.