Aviseringar
Rensa alla

istället för alla tusentals viktminskningstrådar...


Folk som inte tränar bör köra på LCHF då de inte behöver kolhydrater i sin kost. Orkar inte förklara vad som är så bra med LCHF just nu, men en enkel googling räcker långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag bestämt mig för att få världens sexigaste kropp, yes I really really have! Tänkte börja träna bort denna jävla bilringen och få en platt sexig mage och legs to die for, plus att jag tänkte fasta upp röven och armarna, jag tänkte även tappa cirka 5kilo med kost och träning.

Jag har aldrig bantat eller tränat i mitt liv men f.om. imorgon så händer det, undantag kommer enbart att ske vid utekvällar med kompisarna. 🙂

Snart är min kropp så sexig så att brudarna kommer ta sina badhanddukar och gå bort från mig när det är tajm för att bada. 🙂


   
SvaraCitera

Jag är inte sån som man skulle säga är tjock, MEN jag har väldigt stora ben, och är jätteliten upptill. Liten som i liten och inte som i smal eller mager. Nu har mina ben blivit ännu större och jag kan inte få på mig mina byxor ens?!
Tränar ganska ofta för att få smala ben men det funkar inte så bra, och ja, jag vet hur jag på bästa sätt tränar för att få smala ben.
Men det blir ingen skillnad. Allt jag äter verkar sätta sig på låren, även fast jag inte äter särskilt onyttigt.

HELP ME! Funderar stark på att typ köpa några bantingspiller eller så, som gör att kroppen inte tar upp lika mycket fett eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snowflake:

HELP ME! Funderar stark på att typ köpa några bantingspiller eller så, som gör att kroppen inte tar upp lika mycket fett eller nått.

Nejnej. Du är fullt normal som du är nu. Börja inte knapra några knaspiller.


   
SvaraCitera

har inte råd med nya byxor och får knappt på mig mina...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det ingen sadist som vill hård- banta?


   
SvaraCitera