Aviseringar
Rensa alla

istället för: mopsen har talat..


Ämnesstartare

Bergdahl:

+ fjortisar (15-17 år) ger en väldigt mkt intresse. dom sätter sig bredvid en på tunnelbanan oftare och busringer mig ibland.

[shake][sad]

Bergdahl:

+ vuxna 40+:are kan sitta o le mot mig spontant.

[cry]

Bergdahl:

+ man kan få komplimanger spontant ute. senast var det en gubbe som kändes ganska hård. han sa: "fin MÖSSA!"

[tard][cry][cry]

Bergdahl:

+ tjejer rent allmänt verkar våga ta mer kontakt med mig nu för tiden.

[y]

Bergdahl:

+ i vanliga sammanhang så kan du alltid märka hur nån sitter o stirrar på dig om du tittar dig omkring. typ som om dom verkligen sett något annorlunda.

[bigsmile]

Dom flesta plus du skriver ser jag som minus ju, haha[confused]

Bergdahl:

har du någon attentionhöjjare? berätta, så vi kan dela med oss av våra knep!

Jag har en rosa tändare. Trodde det skulle hjälpa men nä. Dock tror jag att en sådan passar bra med din mössa, så antingen får du skaffa en sådan, eller jag en rosa mössa

Fö. så är jag egentligen tillbakadragen vad gäller främmande människor så har aldrig ens funderat på att ha en attentionhöjare.

Däremot verkar en rosa mössa kul för att se vad man får för reaktioner[bigsmile]

Renesmee:

Du verkar ganska rolig som ger ut din nummer till småflickor i övrigt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Däremot verkar en rosa mössa kul för att se vad man får för reaktioner

ja, jag är nog den enda killen med rosa mössa. har inte sett någon annan. gillart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har megarosa byxor, men dom har gått i sönder [sad]
Sen så har jag faktiskt jättegröna skidbyxor oxå [bigsmile]


   
SvaraCitera

Suger åt mig allas uppmärksamhet eftersom jag är så högljudd. Särskilt när jag skrattar. Folk vänder sig verkligen om och tittar på mig då.

Annars har jag ett par byxor som är gröna fram och rosa bak med ett par hängslen i regnsbågs-fluff. [smile]


   
SvaraCitera

Äldre brukar gå fram till mig och fråga vart jag har fått tag på mina kläder. Det ger en bekräftelse som jag tycker om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Det ger en bekräftelse som jag tycker om.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Bergdahl:

ja, jag är nog den enda killen med rosa mössa. har inte sett någon annan. gillart.

en fd umare i... var han nu bor, jag minns inte, har en knallrosa mössa ;> han har också noterat fördelarna, haha. så helt ensam är du inte raring!


   
SvaraCitera
smisk

Öh. Mina glassögon är oftast konversationsstartare. Vilket jag hatar ibland. "Får jag prova?" "Hur blind är du?" eller "Är det riktiga glassögon?"

EH NÄ du får inte prova, för JAG ÄR TYP BLIND och JA det är väl KLART de är riktiga, din äckliga wannabee!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

en fd umare i... var han nu bor, jag minns inte, har en knallrosa mössa ;> han har också noterat fördelarna, haha. så helt ensam är du inte raring!

🙁

tänkte dock på vilka som kan få ha rosa mössa enligt mig. då vare: tjejer (såklart) och kvinnliga killar. så jag hoppas att han va lite kvinnlig.


   
SvaraCitera

Bergdahl:

tänkte dock på vilka som kan få ha rosa mössa enligt mig. då vare: tjejer (såklart) och kvinnliga killar. så jag hoppas att han va lite kvinnlig.

rockpojke tyvärr ;>

men det var längre söderut, typ jönköping eller nåt! ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina glasögon är väl det som mest drar folks blickar för att de är awesome [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

hahhaha ditt inlägg kändes inte så budolicious 😛

Haha, jag är verkligen inte så macho som jag kanske verkar här från tid till tid.[smile]


   
SvaraCitera

Bergdahl:

har du någon attentionhöjjare? berätta, så vi kan dela med oss av våra knep!

Nja, nästan. Har en skitgammal mössa som alla associerar till mig. En lärare hade till och med haft en exakt likadan när hon var liten. Den är lite like Waldos mössa..
Image

Med lite mera röda ränder och utan toffs [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Med lite mera röda ränder och utan toffs

lika liten också?`[cute]


   
SvaraCitera

Bergdahl:

lika liten också?`

Om jag viker upp den, vilket jag gör, så JA[cute]


   
SvaraCitera