Aviseringar
Rensa alla

ISTECHE ENGAGERAR SIG I ALLT


Ämnesstartare

Jag har känt att mitt engagemang på UM den senaste tiden har varit ganska dålig. Så nu uppmanar jag er alla att engagera mig i olika saker, vad som helst. Det kan vara en fråga, ett pussel eller äktenskapsråd.

Jag bryr mig![smile]


   
Citera

Fråga: Kan du prata som en tjej?
Pussel: › : ∑ ∫ ¬ Gör så att det där blir en smiley med näsa o haka o kattöron
fasit: Dold text: ∑ : ¬ ∫ ›

Vill inte ha nått äktenskapsråd ) :


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Werjevir:

Fråga: Kan du prata som en tjej?

Som en väldigt androgyn tjej, ja

Werjevir:

› ∑:› ∫ ¬

Jag har för mycket vuxen-damp för att klara av det där jävla pusset


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

Jag har för mycket vuxen-damp för att klara av det där jävla pusset

Buslätt jöh din vuxnadammigasak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jå, jag har 1 problem. Hur ska jag lösa det?

VA E DEEE?


   
SvaraCitera
mynona

Vad tycker du som bloggare om att bloggfunktionen nu är borta, och av vilken anledning är din gästbok stängd så att man inte kan ställa dig den frågan på annat sätt än här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Vad tycker du som bloggare om att bloggfunktionen nu är borta, och av vilken anledning är din gästbok stängd så att man inte kan ställa dig den frågan på annat sätt än här?

1) Det är tråkigt att bloggfunktionen skall tas bort. Men man ska inte bara kasta skit på förändringar, det kanske kommer något liknande, som är bättre,smidigare och snyggare?

2) Har ingen aning om varför min gästbok är stängd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

här?

ont: nu är gästboken öppen


   
SvaraCitera
mynona

Istechetvåpunktnoll:

1) Det är tråkigt att bloggfunktionen skall tas bort. Men man ska inte bara kasta skit på förändringar, det kanske kommer något liknande, som är bättre,smidigare och snyggare?

Jag finner det avgjort tråkigt. Jag har följt flera bloggar och haft en tanke om att engagera mig ännu fler i dem och deras författare och nu försvinner såväl bloggar som - i flera fall - även dess författare.

Jag hade även en tanke om att själv skriva. Jag gör också detta numera, men min självcensur gör att det går dåligt. Jag vill gärna skriva något innehållsrikt medan funktionen fortfarande finns kvar. Föreslå gärna något [y]

Istechetvåpunktnoll:

ont: nu är gästboken öppen

Jaså, men nu torde det vara för sent när det som skulle sägas där nu har sagts här.


   
SvaraCitera