Aviseringar
Rensa alla

It's about a girl


Ämnesstartare

Gillar en tjej men tror även min bästa kompis gör det. blir sjukt avundsjuk när jag ser dem prata/chata men när jag gör detsamma med henne så blir min kompis dryg av sig. har inte vågat fråga min bästa kompis om han gillar henne och jag har heller inte sagt till tjejen att jag gillar henne. så vad ska jag göra? :S


   
Citera

Utmana honom på tvekamp.
Vinnaren tar allt!


   
SvaraCitera
zIGGE

Tell him.


   
SvaraCitera

denna tråd får mig bara att tänka på låtar


   
SvaraCitera

SKIT I BRUDEN FÖR FAN!!!! BROS B4 HOES MAN!!!!
(jag fick lära mig detta den svåra vägen)


   
SvaraCitera

Vem gillar du bäst, tjejen eller bästa kompisen?


   
SvaraCitera

justonce:

min bästa kompis om han gillar henne och jag har heller inte sagt till tjejen att jag gillar henne. så vad ska jag göra? :S

Hahahaha. Har upplevt exakt samma situation som du. Bästa kompisen vann [crazy]. Dem har varit ihop i 5 år nu.

Så jag tycker att du ska lära dig av den här:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Vem gillar du bäst, tjejen eller bästa kompisen?

tjejen, min kompis har blivit konstigare och konstigare på sista tiden, vi pratar inte lika mycket eller ses inte så mycket numera förutom i skolan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Tell him.

vet du ngt bra sätt att säga det på? vågar inte precis säga jag gillar henne så back off


   
SvaraCitera

justonce:

tjejen, min kompis har blivit konstigare och konstigare på sista tiden, vi pratar inte lika mycket eller ses inte så mycket numera förutom i skolan.

Då är det väl inte en bästa vän?


   
SvaraCitera

Iof är allt relativt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Då är det väl inte en bästa vän?

känt honom sen vi var små, så bästa vänner är vi nog. men det börjar kännas som vi inte e lika bra kompisar numera..

+ den där tjejen skulle jag göra vad som helst för, senaste tiden har jag pratat mycket mer med henne än honom, men samtidigt när man sitter i telefon med henne kan man höra hur min kompis (hon säger vem det är som skriver) skickar meddelanden till hene på msn.


   
SvaraCitera

justonce:

känt honom sen vi var små, så bästa vänner är vi nog.

Att någon är ens bästa vän handlar väl ändå inte enbart om hur länge man känt varandra?
Är han den som finns där för dig mest bland dina vänner? Är han den du lättast delar med dig av ditt känsloliv till?
Det är så jag definierar "bästa vän" i alla fall.

justonce:

+ den där tjejen skulle jag göra vad som helst för, senaste tiden har jag pratat mycket mer med henne än honom, men samtidigt när man sitter i telefon med henne kan man höra hur min kompis (hon säger vem det är som skriver) skickar meddelanden till hene på msn.

Jobbigt.
Har ni (du och tjejen) pratat något eller insinuerat något angående era känslor för varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Att någon är ens bästa vän handlar väl ändå inte enbart om hur länge man känt varandra?
Är han den som finns där för dig mest bland dina vänner? Är han den du lättast delar med dig av ditt känsloliv till?
Det är så jag definierar "bästa vän" i alla fall.

har aldrig pratat med honom om kännslor eller något sånt utan vi mäst umgås och har kul med varrandra. faktiskt tjejen som jag har öppnat mig upp för mest av ngn även om jag bara känt henne i snart 2 år.

antrax:

Jobbigt.
Har ni (du och tjejen) pratat något eller insinuerat något angående era känslor för varandra?

en av mina kompisar tycke det var kul att skriva till henne förut att jag gillar henne och för 2 dagar sen så pratade vi lite om det. men de enda jag lyckades pressa hur vad att hon var en härligt tjej.


   
SvaraCitera

justonce:

en av mina kompisar tycke det var kul att skriva till henne förut att jag gillar henne och för 2 dagar sen så pratade vi lite om det. men de enda jag lyckades pressa hur vad att hon var en härligt tjej.

Hmm.
Ja om du tycker att det är värt att säga upp vänskapen med din bästis alt. att han inte bryr sig så mycket, så tycker jag att du ska prata mer med tjejen och försöka visa intresse.


   
SvaraCitera