Aviseringar
Rensa alla

ITT vi postar våra "battle-stations" (skrivbord) och bedömer andras


Ämnesstartare

Hjärta

S3ON:

Alla kvitton är ICA-kvitton! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste: Haha vi har samma chassi.

Fast ne, du ser ut att ha 2st USB 3-portar där i fronten, jag har inga sådana, endast 2st USB 2.0 och en eSATA höger om startknappen..  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fast ne, du ser ut att ha 2st USB 3-portar där i fronten, jag har inga sådana, endast 2st USB 2.0 och en eSATA höger om startknappen..  

Aight, vi har likadana när det gäller designen, men jag verkar ha en lite modernare variant? Aja close enough


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Hjärta

Fast det måste vara en ren tillfällighet pga handlar faktiskt i andra affärer också.......... 
2rdyi6a.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

djupaste: vi har likadana när det gäller designen

Skiljer nog en del designmässigt också, inte minst på insidan.. Anatar att du kan plocka bort hårddiskburar ganska fritt osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Dog lite när jag såg ICA-kvittot... 

😀


   
SvaraCitera
Åtta

Nu jävlar! Ignorera den snygga kabeldragningen rakt över golvet. Längre sladd som kan dras längs väggen är på G.

Y6I7H9U.jpg

PNUFt5B.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Nu jävlar! Ignorera den snygga kabeldragningen rakt över golvet. Längre sladd som kan dras längs väggen är på G.

Y6I7H9U.jpg

PNUFt5B.jpg

Ser mer ut som ett kontor än en battlestation, men så är det kanske också. Diggar att du har steam igångTumme upp, mest spelade spel? Overall 10/10 livin' the gamers dream. Det enda som saknas är en mini-fridge med refreshments.


   
SvaraCitera
Åtta

djupaste:

Ser mer ut som ett kontor än en battlestation, men så är det kanske också. Diggar att du har steam igångTumme upp, mest spelade spel? Overall 10/10 livin' the gamers dream. Det enda som saknas är en mini-fridge med refreshments.

Just nu är det mer av en battlestation, men ibland får det bli ett kontor också. Det ska upp en gardin bakom mig så snart vi köpt fästen till beslagen, så att man kan stänga ute det hemska ljuset.
Wastedonsteam säger att mitt mest spelade spel är Awesomenauts, med Binding of Isaac som en stark tvåa.


   
SvaraCitera

En ganska "runkig" inramning. Men jag trivs.

cfmu.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1+ for Arsenal och 2+ för rökning. En stabil 7,5;a ger jag dig. Väldigt personligt men inte så bra hardware. Högtalare räddar dock bilden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
En ganska "runkig" inramning. Men jag trivs.

Hjärta


   
SvaraCitera

djupaste:
1+ for Arsenal och 2+ för rökning. En stabil 7,5;a ger jag dig. Väldigt personligt men inte så bra hardware. Högtalare räddar dock bilden!

Tack, mitt skrivbord har fått alldeles för mycket oförtjänt kritik så detta värmer! 

dazed:

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Tack, mitt skrivbord har fått alldeles för mycket oförtjänt kritik så detta värmer! 

Jag hjärtade mest uttrycket "runkig atmosfär" men varsågod du.


   
SvaraCitera
kachin

Åtta: u jävlar!

bra lösning för två pers Glad


   
SvaraCitera