Aviseringar
Rensa alla

ITT vi postar våra "battle-stations" (skrivbord) och bedömer andras


djupaste:

Jasså du är en bas entusiast, nice ;).

jag hade en kompis som hade de hörlurarna och de passade väldigt bra på mig. jag hade ett par sony hörlurar innan men de gick sönder. jag tror att 6.3 kabeln håller bättre än 3.5 för att de används till telefonväxlar och elgitarrer bl.a. jag är mycket nöjd med de . jag köpte de för 900 sek. enligt min erfarenhet så går kabel sönder först men jag kanske utsätter den för onödig slitage.267028.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe: jo det stämmer men kolla på bilderna de är datorspel entusiaster som har spenderat mycket tid och pengar på sitt system men bara 500 till 1000 sek på högtalarna.

Är ju möjligen för att du inte kan få en speldator för mellan 500-1000 kronor. Annars är jag fullt övertygad om att de inte hade lagt mer än så mycket pengar på det heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint ni har det


   
SvaraCitera
reben

LiberalWarrioe:
jag förstår inte varför alla har så klena högtalare köp några fina med förstärkare. jag själv har hörlurar.

pga man ksk inte har intresse av ljud :s för mig räcker d att bara kunna spela upp 1 låt. har också hörlurar steelseries som fungerat sen 2009, det är fan 1 bedrift :)))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska städa snart, slänger upp e bild att jämföra mot den förra då! Cool


   
SvaraCitera