Aviseringar
Rensa alla

J-Rock, Gothic Lolita eller Rock/Goth/Punk?


Ämnesstartare

Har funderat lite på min klädstil, har väl aldrig tillhört en exakt stil och det vill jag inte heller, men iaf så funderar jag eventuellt på lite byte nu.

Så det jag funderar på är att antigen ha kvar den j-rock liknande stilen jag har nu ELLER försöka bli mer åt gothic lolita hållet ELLER ta tillbaka den rock/punk/goth stilen jag hade för några år sedan. Så vad tycker ni? Kommer givetvis göra som jag själv känner tillslut men vill endå höra lite vad andra tycker.

http://ungdomar.se/user_images.php?user_id=162223&folder_id=10044

bilder på mig...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Öh, vill du köpa gothskit så har jag polare som lallar med sånt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VAR DIG SJÄLV! Försök inte passa in i en kategori


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk inte så mycket på stilen, utan kör med dom plagg du tycker är snyggt. Vare sig det är "goth", "fjädrar" eller "bubbelgum"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PHilippaPH:

VAR DIG SJÄLV! Försök inte passa in i en kategori

Du verkar ju inte ha läst ordentligt. Skrev att jag aldrig har varit i nått fack och inte vill det heller, sedan skriver jag -aktigt och åt det hållet vilket betyder liknande och inte exakt. Har alltid varit mig själv och kommer alltid vara det. Ville bara höra vad folk tyckte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhannah:

Tänk inte så mycket på stilen,

Ni verkar tolka mig fel, jag har aldrig gått in helt för en stil och kommer nog aldrig göra det, dock vill jag ha en någorlunda ihopsamlad garderob... gillar inte när det blir för mkt blandat, är lite ordningsmänniska av mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhannah:

Tänk inte så mycket på stilen, utan kör med dom plagg du tycker är snyggt. Vare sig det är "goth", "fjädrar" eller "bubbelgum"

haha jojo folk tror ju verkligen att man kan göra det. Ser ju sedan ut som skit i praktiken men det vet du för lite för att inse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du ser läskig ut


   
SvaraCitera

Cybergoth?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte lite omständligt att klä sig på ett sådant vis? Det är dyrt, knappast värt det. Och för vad? Att se annorlunda ut än medelsvensson? Meh.


   
SvaraCitera

Nejnejnej! Det är så random! Var dig själv i stället! "/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

haha jojo folk tror ju verkligen att man kan göra det. Ser ju sedan ut som skit i praktiken men det vet du för lite för att inse.

Än sen? Om man ser ut som skit så är man i alla fall nöjd med vad man har på sig. Tror du det handlar så mycket om hur man ser ut? Mer om man faktiskt VILL HA PÅ SIG kläderna man bär.

BasketCase:

vill jag ha en någorlunda ihopsamlad garderob...

Vill du att folk på UM ska välja din stil? -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

Är det inte lite omständligt att klä sig på ett sådant vis? Det är dyrt, knappast värt det. Och för vad? Att se annorlunda ut än medelsvensson? Meh.

Näe för att det är snyggt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhannah:

Vill du att folk på UM ska välja din stil? -.-

Skrev jag kanske inte från början att jag kommer göra som jag vill i slutändan endå? Jag har alltid på mig de kläder jag vill, har alltid haft det, tyckte bara att det skulle vara lite kul att höra vad folk tycker för en gångs skull. Jag är liksom 22 år så såå enkelt ändrar man inte på mig;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Nejnejnej! Det är så random! Var dig själv i stället! "/

Som jag sagt innan är jag alltid mig själv och har varit det i alla mina 22 år, tyckte bara det var lite kul att höra vad folk tycker för en gångs skull. Verkar som många har missförstått :S


   
SvaraCitera