Aviseringar
Rensa alla

JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


patrick bateman:

idag är jorden bara full av idioter som snor musik och filmer och artister som bieber och gaga

Jaaaa [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ibland är du allt bra söt.

tack antar jag

Cornucopia:

Jaaaa

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cd-skivor är helt jävla värdelöst, och borde förbjudas snarast möjligt.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

[n]

Menade att jag höll med din tes, lite dåligt förklarat. Inte så ofta folk klankar ner på dagens monotona skit-musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

cd-skivor är helt jävla värdelöst, och borde förbjudas snarast möjligt.

hahahaha är du helt jävla bang i skallen eller? sånt snack som förstör musiken

Cornucopia:

Menade att jag höll med din tes, lite dåligt förklarat. Inte så ofta folk klankar ner på dagens monotona skit-musik.

haha jo jag fattade, menade [n] åt dagens musik. men jo var lite kasst förklarat ändå. nej känns som om fler borde klaga på dagens musik, de enda jag känner är typ gamla människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahahaha är du helt jävla bang i skallen eller? sånt snack som förstör musiken

cd förstör musiken. jävla påfund. det kanske var bra när det uppfanns, men nu är det helt jävla efterblivet.

Cornucopia:

Menade att jag höll med din tes, lite dåligt förklarat. Inte så ofta folk klankar ner på dagens monotona skit-musik.

driver du? populärmusik överlag har varit monoton sen 60-talet, med få undantag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

här är den i all sin öh... prakt:

åkte förbi den där i vintras, trodde det var ett minigloben at first sight [bigsmile]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

haha jo jag fattade, menade [n] åt dagens musik. men jo var lite kasst förklarat ändå. nej känns som om fler borde klaga på dagens musik, de enda jag känner är typ gamla människor

Haha, får skylla på att jag är "newfag" på UM. [blush]

Jo det är nästan så vi borde organisera oss. [mad]

Leijonsparf:

driver du? populärmusik överlag har varit monoton sen 60-talet, med få undantag.

Det har jag inte sagt emot; tvärtom håller jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Det har jag inte sagt emot; tvärtom håller jag med.

men dåså. när folk klagar på "dagens" musik så är det uppenbart att de helt saknar verklighetsuppfattning, alternativt ett minne längre än tre minuter.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

när folk klagar på "dagens" musik så är det uppenbart att de helt saknar verklighetsuppfattning, alternativt ett minne längre än tre minuter.

Verkligen *80-talet host host*. Klagar på dagens musik eftersom det är den som den kommersiella hypen (för tillfället) kretsar runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

cd förstör musiken. jävla påfund. det kanske var bra när det uppfanns, men nu är det helt jävla efterblivet.

haha hur fan kan det förstöra musiken? så artisterna ska sluta släppa cdskivor då eller? ska allt göras online eller? jävla bullshit

Cornucopia:

Haha, får skylla på att jag är "newfag" på UM.

Jo det är nästan så vi borde organisera oss.

haha det är lugnt. ja det borde man fan nästan göra faktiskt

Leijonsparf:

"dagens" musik

dagens musik suger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Verkligen *80-talet host host*. Klagar på dagens musik eftersom det är den som den kommersiella hypen (för tillfället) kretsar runt.

ditt problem är således att du lyssnar på dålig musik. detta kan avhjälpas genom att lyssna på bättre musik, eller ingen musik alls.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

ditt problem är således att du lyssnar på dålig musik. detta kan avhjälpas genom att lyssna på bättre musik, eller ingen musik alls.

Hur menar du? Jag lyssnar inte på mainstream-musik, eller ens 2000-tals musik överhuvudtaget för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Hur menar du? Jag lyssnar inte på mainstream-musik, eller ens 2000-tals musik överhuvudtaget för den delen.

varför gnäller du, då?


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

varför gnäller du, då?

Därför att även om man inte lyssnar på det själv så exponeras man för skiten. Men framför allt för att det tar utrymme och resurser från "riktig" musik.


   
SvaraCitera