Aviseringar
Rensa alla

Ja då är man här igen...


Ämnesstartare

Har ni någonsin haft den där känslan av att man mår skit även fast man har det bra? man är frisk, har jobb och härliga kompisar men ändå ett tomrum att fylla igen och i mitt fall är det en flickvän. Varför i hela helvete ska det vara så svårt att träffa någon hyfsat frisk brud i denna värld? Jag är inte speciellt snygg men jag har fan självförtroende och mitt hjärta e på rätt plats men ändå finns det ingen matchande själ?!

tell me why?

funny-pictures-cat-is-alligator.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Beelzebub:

Har ni någonsin haft den där känslan av att man mår skit även fast man har det bra?

Jag har det bra (utåt sett, tror att folk tror det iaf) men jag mår inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undrade detsamma tills jag hittade en fin tjej som jag nu är typ på G med kanske?
det kommer, det kommer... vänta för det blir värt väntan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Jag har det bra (utåt sett, tror att folk tror det iaf) men jag mår inte bra.

man har det bra om man inte lider av någon form av psykosociala problem, fysisk sjukdom av dödlig art, familjeproblem värre än "gräl med morsan om att jag inte får gå ut och supa" eller ekonomiska problem. Nu snackar vi vanliga friska människor och den här tråden är inte till för att diskutera vem som har värst problem så läs engång till är du snäll och posta om du har något som faktiskt är relevant till min fråga. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dET kommER när duu MIINST anar det, du vet. även cancern också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

undrade detsamma tills jag hittade en fin tjej som jag nu är typ på G med kanske?
det kommer, det kommer... vänta för det blir värt väntan 🙂

jojo frågan är ju dock hur länge man ska vänta? [crazy] det har hänt ett par ggr att man träffat en reko tjej som man gillat men man har aldrig kommit till den punkten när det faktiskt blivit något för man blir inte kär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

dET kommER när duu MIINST anar det, du vet. även cancern också.

cancern är beställd, det andra vettetusan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

jojo frågan är ju dock hur länge man ska vänta?

2,5år för mig [cute]
innan det var det nästan 19år 😉
oavsett hur länge det blir försök att fokusera och bygga upp dig själv så du är säker i dig själv innan du går in i något förhållande.

Beelzebub:

det har hänt ett par ggr att man träffat en reko tjej som man gillat men man har aldrig kommit till den punkten när det faktiskt blivit något för man blir inte kär.

been there done that [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

läs engång till är du snäll och posta om du har något som faktiskt är relevant till min fråga.

Beelzebub:

Har ni någonsin haft den där känslan av att man mår skit även fast man har det bra?

Svarade bara på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

cancern är beställd, det andra vettetusan

men om det blir outhärdligt är det väl bara att åka till thailand och charma någon thailändska och få med henne hem. tror dock att cancern kommer att komma snabbare då i och med all friterad mat hon kommer att mata dig med.

internetdejting, um-dejting (vad vet jag, det kanske funkar så här), krogdejting, gemensamma-vänner dejting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Beelzebub: läs engång till är du snäll och posta om du har något som faktiskt är relevant till min fråga.

Renesmee:

internetdejting, um-dejting (vad vet jag, det kanske funkar så här), krogdejting, gemensamma-vänner dejting?

haha jo skulle väl vara en import-fru men nje känns som att det här med dejting att man har ju provat det mesta men det klickar aldrig med personen jag träffar?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Knarko:

oavsett hur länge det blir försök att fokusera och bygga upp dig själv så du är säker i dig själv innan du går in i något förhållande.

alltså mitt självförtroende är det inget fel på jag är fan på toppen av mitt liv just nu kan liksom inte bli bättre känns det som! ändå är den där lilla detaljen "flickvän" som en nagel i ögat på mig.


   
SvaraCitera

Så egentligen vill du mest ha en flickvän bara för att du borde ha en?
Jag tycker att du borde tänka till lite grann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt leva ditt liv som du gör och strunta i flickvänner!!!!!

Dold text: då kommer de springande efter dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Så egentligen vill du mest ha en flickvän bara för att du borde ha en?
Jag tycker att du borde tänka till lite grann.

nej


   
SvaraCitera