Aviseringar
Rensa alla

ja dreglar, ibland 😮


Ämnesstartare

Var "utåtagerande" den dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Barn utan napp kan vara blöta runt munnen hela tiden.

Hehe, vad räknas som barn då?[cute] Eftersom att jag är 15+

fistforfight:

Deras huvuden.

Oj, sry my mistake, jag läste Huvudet[cute]

fistforfight:

utåtagerande

Jag vet tyvärr inte vad det ordet betyder och har inte tillräckligt med ork för att söka efter det i ordbok[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Hehe, vad räknas som barn då? Eftersom att jag är 15+

googla det, dom menade bebisar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag vet tyvärr inte vad det ordet betyder och har inte tillräckligt med ork för att söka efter det i ordbok[sad]

Det är så mesiga flumpedagoger kallar det när man dampar loss. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag dreglar jättemycket i sömnen

har dreglat en gång så läppen nästan fastnade i kudden [cute] var alldeles uttorkad på ena kinden och underläppen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

mungipan blir blötiz,

vet inte om det är för att jag är trött, men jag skrattade högt, lät sött[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Jag dreglar jättemycket i sömnen men enbart då jag är jättetrött.. Kan det ha något med det att göra? Att man dreglar när man är jättetrött eller dreglar mer när man är som tröttast?

Jag dreglar mest när jag somnar utan att det var tänkt att jag skulle sova. T ex somnar jag framför tvn har jag en schysst pöl nånstans. Annars dreglar jag dock aldrig,men jag hade en flickvän förut som var precis som du. Hon kunde somna mot ens axel sen när hon väl vakna fick man fan byta tröja. Än värre om jag somna först och så fick man hela tröjan/skjortan blöt. Ja,vi somna ofta framför tvn,men jag hade iallafall vett nog att dregla på mig själv och inte på hennes hår och kläder [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vet inte om det är för att jag är trött, men jag skrattade högt, lät sött[blush]

haha xD

WaterTiger:

men jag hade iallafall vett nog att dregla på mig själv och inte på hennes hår och kläder [mad]

XD va ful du är, tror inte hon gjordere me flit lix?? sen ska du ba aaw va gölliiiig :PPP *slicka upp hennes dregel*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick höra förra helgen att jag gör det. Det var trevligt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Fick höra förra helgen att jag gör det.

Haha, gulligt ;d

WaterTiger:

Jag dreglar mest när jag somnar utan att det var tänkt att jag skulle sova.

Det kan väl vara för att due väldigt trött, eller?[crazy]

WaterTiger:

fick man fan byta tröja.

Du skulle tagit av dig tröjan hennes första gäspning ist[y]

WaterTiger:

precis som du.

[no-no]jae inte så, har aldrig dreglar på någon annan.. eller jo men inte i det sammanhanget[cute]

Maxwinner:

har dreglat en gång så läppen nästan fastnade i kudden var alldeles uttorkad på ena kinden och underläppen

HAHAHA vad söt[bigsmile]

fistforfight:

Det är så mesiga flumpedagoger kallar det när man dampar loss.

Hur kommer det sig att jag, oftast, inte förstår vad du skriver[cute]? aja du är väl smart.. *applåderar*[smile]

Underlig:

dom menade bebisar..

Antog det, men varför ens ta upp det under denna tråd :D? Nvm, förklaring behövs inte. Tack ändå :)!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är ni för märkliga människor som inte sover med stängd mun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Haha, gulligt ;d

Önskar jag kunde hålla med, men tack ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Hur kommer det sig att jag, oftast, inte förstår vad du skriver[cute]? aja du är väl smart.. *applåderar*[smile]

Jag har ingen aning om vad du har läst som jag har skrivit, för ibland skriver jag bara konstigt helt enkelt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

HAHAHA vad söt [bigsmile]

haha, är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

haha, är det?

... :'D


   
SvaraCitera