Aviseringar
Rensa alla

ja e les


Ämnesstartare

Viljans Triumf:

bättre att lösa små fåniga problem genom samtal med dekadenta ungdomar på nätet än att slösa med psykvårdens tid

Eller hur. Dessutom kanske man skiter i om man får en genuint seriös respons, det kan vara skönt att bara få skriva av sig och få ur skit som tar plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Han stavade fel på det.

Jaha, var det det som Crypto ändrade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jaha, var det det som Crypto ändrade?

Oj jag såg fel [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Oj jag såg fel [blush]

Man ser det man vill se [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Jaha, var det det som Crypto ändrade?

jag ändrade inte något stavfel 😛 utan tog bort något jävligt korkat som han skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll er järna till trådens ämne. jag vet inte om har rätt crypto men du undviker att svara på det jag skrev vilket är en vink åt att du kanske håller med mig trots allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

har man klåda på snoppen kan man få bra råd men e man störd huvve å skriver här kan ingen hjälpa över internet då behöver man psykolog

På vilket sätt kan vi på ungdomar vara bättre på att ställa en diagnos om din absolut torr-insmorda snopp än om någon har psykiska problem?
Många vill ha stöd och råd från folk med liknande problem. Och tro mig, det är oftare folk har exempelvis depression än har smort in snorren med konstiga preparat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temas:

men du undviker att svara på det jag skrev vilket är en vink åt att du kanske håller med mig trots allt

fanns inget att svara på ansåg jag

men som sagt

Crypto:

Men jag håller med dig, man borde söka hjälp, men ibland är det skönt att skriva av sig för att lätta på den bördan man har inombords.

psykolog/kurator anser jag man borde ta hjälp utav men håller med vad de andra sagt om att skriva av sig på forumet och kanske få hjälp på det sättet


   
SvaraCitera

isola:

"Less" kan du ej stava till, men "petitesser" går bra

Jag skrattade gott till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pocky:

Jag skrattade gott till det.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta var inte så franskt som jag trodde.


   
SvaraCitera

Det kan hjälpa delvis, vilket är orsaken till att folk skriver av sig och ber om hjälp i ett forum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zombie:

Det kan hjälpa delvis, vilket är orsaken till att folk skriver av sig och ber om hjälp i ett forum.

inte sant för fem öre men men...


   
SvaraCitera

Temas:

inte sant för fem öre men men...

Vad är sanningen då? Jag kan hålla med om att vissa även gör det för uppmärksamhetens skull.


   
SvaraCitera