Aviseringar
Rensa alla

ja ibland ploppare upp bilder i huvudet


Ämnesstartare

ba sådär. vad är det här för serie då?? jo när jag var litet barn på 90talet så gick det något på tv som var jätteläksigt!! läskigare än arkiv x introt. det var typ en dokumentär?? tror jag. eller så var det fiktion, men fortfarande skitläskigt man trodde nästan att det var sant. jo det var några gubbar som låg i en stuga och så hoppa det in typ lejon?? genom fönstret?? någon som vet vad det heter? får sådanna behov ibland att veta saker när det ploppar upp bilder i huvudet

kram hej


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Gubben i stugan? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Gubben i stugan?

moget!!! ja vill ha seriösa svar [confused] skämta bara tack för att du förgyller min tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

läskigare än arkiv x introt

mm, det är läskigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubben i lådan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm, det är läskigt

jesus ja usch blir asrädd varje gång jag hör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men leverera då um annars loggar jag ut och kmr aldrig tillbaka[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jesus ja usch blir asrädd varje gång jag hör det

mm, samma här[blush]

men berätta mer om det andra programmet. det är inte tecknat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men leverera då um annars loggar jag ut och kmr aldrig tillbaka[cry]

det hade varit ännu mer otäckt än arkiv x introt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

mm, samma här

men berätta mer om det andra programmet. det är inte tecknat?

typ dum du duuum dum.. skitläskigt

nää det var inte tecknat, alltså enda scenen jag minns är att det är några gubbar som ligger i någon bungalo eller något typ en nej!! typ en barack vare.. ute i skogen, kanske är i afrika eller usa. mmm och så hoppar det in lejon i baracken.. krossar fönstrerna typ.. funderade på om det var björnar men är rätt säker att det är lejon. tror gubbarna hade gevär, inte säker. ringere några klockor?? var en dokumentär eller något. var mörkt när scenen filmades.

kebu12:

det hade varit ännu mer otäckt än arkiv x introt

haha[love] har faktiskt tänkt avregga men blir mer att jag inte loggar in så mycket istället liksom.. kan använda um när jag får behov av mina skräptrådar och så finns ju du här och så!! det är bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

typ dum du duuum dum.. skitläskigt

ja, sen dom där bilderna till också, typ långa fingrar eller något som blir förvrängda[sad]

Lounge fact:

ringere några klockor?

nä, låter inte alls bekant. det jobbiga med gamla program är att man inte känner till dom alls, eller så känner man till dom jättebra på just det man minns.
men när var det, i början, mitten eller slutet av 90-talet? och vilken kanal?

Lounge fact:

haha[love] har faktiskt tänkt avregga men blir mer att jag inte loggar in så mycket istället liksom.. kan använda um när jag får behov av mina skräptrådar och så finns ju du här och så!! det är bra

så tråkigt att alla bra här skall försvinna. fast är väl tecken på att kanske man också ska. men hoppas iaf att du är här sålänge jag är[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

ja, sen dom där bilderna till också, typ långa fingrar eller något som blir förvrängda

de kmr jag inte ihåg tror inte jag kollade på introt hörde bara det där läskiga ljudet när jag stod och borstade tänderna typ [crazy][crazy]

minns inte så mycket ifrån serien heller typ bara att de var i ett hus med massa kryp i eller något. fick nog inte kolla på det!! fick inte kolla på något som liten typ för jag var så rädd för: allt

kebu12:

nä, låter inte alls bekant. det jobbiga med gamla program är att man inte känner till dom alls, eller så känner man till dom jättebra på just det man minns.
men när var det, i början, mitten eller slutet av 90-talet? och vilken kanal?

ja eller hur!! lär varit mitten typ 95, tillräckligt för att inte minnas typ något men iaf lite

vilka program minns du mest ifrån 90talet?

kebu12:

så tråkigt att alla bra här skall försvinna. fast är väl tecken på att kanske man också ska. men hoppas iaf att du är här sålänge jag är

jaa men um har faktiskt blivit bajstråkigt, eller så är det jag som börjar se det annorlunda [crazy][crazy] detsamma!! du har inte planer på att avregga va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

de kmr jag inte ihåg tror inte jag kollade på introt hörde bara det där läskiga ljudet när jag stod och borstade tänderna typ [crazy][crazy]

minns inte så mycket ifrån serien heller typ bara att de var i ett hus med massa kryp i eller något. fick nog inte kolla på det!! fick inte kolla på något som liten typ för jag var så rädd för: allt

haha okej, kanske var bäst så[crazy]

okej, kollade själv på det jämnt med min syster eller med en kompis, var ju ascoolt!

Lounge fact:

ja eller hur!! lär varit mitten typ 95, tillräckligt för att inte minnas typ något men iaf lite

vilka program minns du mest ifrån 90talet?

jo, känns som jag borde minnas då om jag sett det. men finns det inte mer du kan berätta om det? det var inget barnprogram antar jag?

haha det är många[crazy] minns att jag brukade se på hockeyprogram och macgyver med mamma[blush] det gick efter sej på 5:an alltid. kan ju egentligen skriva hur många som helst. man såg ju alla dom vanliga också.

Lounge fact:

jaa men um har faktiskt blivit bajstråkigt, eller så är det jag som börjar se det annorlunda [crazy][crazy] detsamma!! du har inte planer på att avregga va?

nä, um har blivit astråkigt. är inte alls som det var mellan 06-08[sad] speciellt 06 var det grymt här!
funderar på att avregga typ varje dag väl[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

haha okej, kanske var bäst så

okej, kollade själv på det jämnt med min syster eller med en kompis, var ju ascoolt!

mmm[sad] fick inte ens se ensam hemma-filmerna eller typ ariel på disney dags [mad]

aaa skitballt typ som scary movie [bigsmile] var asstolt när jag gick på bio på den

kebu12:

jo, känns som jag borde minnas då om jag sett det. men finns det inte mer du kan berätta om det? det var inget barnprogram antar jag?

näää!!! gick på fyran tror jag

kebu12:

haha det är många minns att jag brukade se på hockeyprogram och macgyver med mamma det gick efter sej på 5:an alltid. kan ju egentligen skriva hur många som helst. man såg ju alla dom vanliga också.

aha minns inte något av det [shake] samlade du på hockeybilder med??

typ skilda världar [love][love] var kärlek det

kebu12:

nä, um har blivit astråkigt. är inte alls som det var mellan 06-08 speciellt 06 var det grymt här!
funderar på att avregga typ varje dag väl

aaa 06 var jag ej här [sad] men göre ej isf får du varna innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mmm[sad] fick inte ens se ensam hemma-filmerna eller typ ariel på disney dags [mad]

aaa skitballt typ som scary movie [bigsmile] var asstolt när jag gick på bio på den

hahaha vilken tönt du va[wink] fick typ se allt hemma, sen när man var hemma hos sin kusin och såg samma film ibland, då fick man hålla för ögona när det var läskigt eller snuskigt[crazy]

haha varför?

Lounge fact:

näää!!! gick på fyran tror jag

oj, känns som man verkligen borde kunna då. då minns inget mer?

Lounge fact:

aha minns inte något av det [shake] samlade du på hockeybilder med??

typ skilda världar [love][love] var kärlek det

Va, macgyver måste du väl ändå ha kollat på?[surprised] ja klart man gjorde, hockey var ju ascoolt på den tiden, så det gjorde alla coola. jag var coolast, för jag hade flest[cool] samla du på något?

haha ja just det, det brukade man se på. så pinsamt egentligen att man såg på det[blush] men det såg man på jämnt

Lounge fact:

aaa 06 var jag ej här [sad] men göre ej isf får du varna innan

okej, 07 var bäst[blush] mm lovar. samma du också isf[cute]


   
SvaraCitera