Aviseringar
Rensa alla

Ja, jag är Armagedda! (ber om ursäkt)


mroz
 mroz
Ämnesstartare

Hello again!

Yes. Jag är Armagedda.

Får be om ursäkt att jag gjorde snyft-tråd för att sedan regga mig några (5?) dagar senare? Faktum är att jag vart lite fuller, som jag ofta är. Såg sedan dagen efter att jag inte kunde logga in, var rätt kasst. Men läste igenom det jag skrev och tänkte att jag väntar några dagar, för att göra som jag då skrev, men kom på att det är jävligt lame.

Man ska ju inte skylla på spriten men ibland har den är stor bidragande faktor.

Seså, skäll nu om ni vill. Det var dålig stil, det vet jag. Lite som alla jävla bekräftelse-kåta 14-åringar på Facebook med sina "gilla om du skulle bry dig om jag dog" - skit. Hatar sådant trams.

Ha de fint!


   
Citera
Ämnesetiketter

Visste det när jag såg Mgla!


   
SvaraCitera

Vem. Är. Du. 


   
SvaraCitera
mroz
 mroz
Ämnesstartare

passe: Vem. Är. Du.

En rätt nyreggad jävel som du ogillar! Det vet väl en gammal uv som du! Icke!


   
SvaraCitera

I princip alla aktiva UM:are har gjort så minst fem gånger.


   
SvaraCitera
mroz
 mroz
Ämnesstartare

Schism: I princip alla aktiva UM:are har gjort så minst fem gånger.

Tröstar faktiskt en del i detta sammanhang, då är man inte ensam med andra ord! Tumme upp

Visst kan man göra avskeds-trådar och komma tillbaka, men då ska de fan gå ett bra tag också!


   
SvaraCitera

nej du är inte ursäktat. dumt av dig att vara armagedda. 


   
SvaraCitera

skoja bara


   
SvaraCitera

mroz: Faktum är att jag vart lite fuller, som jag ofta är. Såg sedan dagen efter att jag inte kunde logga in, var rätt kasst.

Hahaha, vilken var den personliga anledningen för avreggandet som du du skrev då?? Cool


   
SvaraCitera

Har inte sett din andra tråd och tänker mest "jaha?"


   
SvaraCitera
mroz
 mroz
Ämnesstartare

S3ON:

Hahaha, vilken var den personliga anledningen för avreggandet som du du skrev då?? Cool

Haha, säg de! Ingen aning faktiskt, var väl sur eller nått Skål


   
SvaraCitera