Aviseringar
Rensa alla

Ja jag vill leva jag vill dö i SVERIGE! [love]


Gunvald:

Nehe, dö någon annanstans då.

Ja, det var det jag hade tänkt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Sånna som du borde inte få vandra på vår svea jord
Sveeeerigeeeee woooooho!

men jag är svensk! ariskt svenskt till och med, du borde älska mig.

föresten heter jag svea, så fuck that!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

[mad][mad][mad][no-no]

[surprised]

Angelize:

Ja, det var det jag hade tänkt? [confused]

Bra [smile]

yesyesknark:

men jag är svensk! ariskt svenskt till och med, du borde älska mig.

föresten heter jag svea, så fuck that!

Jag älskar inte dig, jag älskar Sverige [smile]

Är du seriös så, okej, Svea är fint. Har funderat på att döpa mitt barn till det faktiskt, om jag får en dotter nån gång, men jag vet inte [crazy] Kanske som mellannamn iaf.


   
SvaraCitera

Gunvald:

Bra [smile]

[bigcheers]


   
SvaraCitera

Länge leva arabländerna ! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Jag älskar inte dig, jag älskar Sverige

Är du seriös så, okej, Svea är fint. Har funderat på att döpa mitt barn till det faktiskt, om jag får en dotter nån gång, men jag vet inte Kanske som mellannamn iaf.

Men jag älskar också Sverige, eller nej. Jag känner fosterlandskärlek till Sverige, däremot älskar jag väl inte Sverige så mycket. Eller jo det gör jag. hmm. Det som känns tveksamt är väll nutidens Sverige. så mycket det står snett med.

men du älskar väl svenskheten? det är väl DET du gillar? och Sverige blir som en symbol för det? ( vaa?)[rolleyes]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

men jag är svensk! ariskt svenskt till och med, du borde älska mig.

föresten heter jag svea, så fuck that!

hahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

hahaha.

jag hoppas du förstod mig på rätt sätt[cute]


   
SvaraCitera

yesyesknark:

jag hoppas du förstod mig på rätt sätt

Yup [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

[bigcheers]

[party]

ingetnamn123:

Länge leva arabländerna ! [cheers]

Du kan ta dina araber och köra upp nånstans [smile] Idag är det Sveriges dag [cheers]

yesyesknark:

Men jag älskar också Sverige, eller nej. Jag känner fosterlandskärlek till Sverige, däremot älskar jag väl inte Sverige så mycket. Eller jo det gör jag. hmm. Det som känns tveksamt är väll nutidens Sverige. så mycket det står snett med.

men du älskar väl svenskheten? det är väl DET du gillar? och Sverige blir som en symbol för det? ( vaa?)[rolleyes]

Hm.
Ja, precis [crazy]


   
SvaraCitera

Jag hajar inte riktigt varför tredje versen är struken. Fjärde kan jag förstå, men inte tredje.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag hajar inte riktigt varför tredje versen är struken. Fjärde kan jag förstå, men inte tredje.

Är säkert för att alla invandrare med andra religioner och så inte ska känna skuld typ när dom sviker sitt land och sjunger att dom kan dö för ett annat land eller nåt sånt [crazy] Och blabla "mitt älskade land" osv.
Okej, jag hajar inte heller.
Dold text: Jag valar. Hähä.


   
SvaraCitera

Gunvald:

Är säkert för att alla invandrare med andra religioner och så inte ska känna skuld typ när dom sviker sitt land och sjunger att dom kan dö för ett annat land eller nåt sånt [crazy] Och blabla "mitt älskade land" osv.
Okej, jag hajar inte heller.
Dold text: Jag valar. Hähä.

Skumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Hm.
Ja, precis

det är inte bra att älska något utan gränser sådär, speciellt inte ett land, ett lag, något politiskt. risken finns att man inte kan se kärleken objektivt och att man börjar tycka att andra är sämre och till och med börja hata dem. men det vet du väl om redan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Skumt.

Mja [smile]

yesyesknark:

det är inte bra att älska något utan gränser sådär, speciellt inte ett land, ett lag, något politiskt. risken finns att man inte kan se kärleken objektivt och att man börjar tycka att andra är sämre och till och med börja hata dem. men det vet du väl om redan?

Ta det lugnt, jag har full kontroll [smile]


   
SvaraCitera