Aviseringar
Rensa alla

ja? nej? ja? nej?


Ämnesstartare

får damp! kan inte bestämma mig om jag ska tatuera mig under lovet eller inte. skitsvårt att bestämma sig. fattar inte. ja eller nej?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

då ska du inte göra't


   
SvaraCitera
höna

vad ska du tatuera? bild? beskrivning? och som ovan sa, man ska inte tatuera sig om man inte e 100% säker på att man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

då ska du inte göra't

men jag vill?

höna:

vad ska du tatuera? bild? beskrivning? och som ovan sa, man ska inte tatuera sig om man inte e 100% säker på att man vill.

text från Eminem låt [love][love][love]


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

text från Eminem låt

var ska du ha tattooon då??[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

var ska du ha tattooon då??

underarmen [smile]


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

underarmen

okej så anledningen till att du tvekar äääääääär?


   
SvaraCitera

Om du tvekar är det väl bättre att vänta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men jag vill?

Okej vad är då problemet, vilken dag du ska göra det? Om du nu vill så spelar det ju ingen roll [wink][wink][wink][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

okej så anledningen till att du tvekar äääääääär?

haha vet inte riktigt. kanske gör ont? lite skämmigt, de kanske tycker jag är nördig. sen vet jag inte exakt vilken text.

ovechkin:

Om du tvekar är det väl bättre att vänta

tänk om jag väntar för länge? är så många tänk om...

Zeppelin:

Okej vad är då problemet, vilken dag du ska göra det? Om du nu vill så spelar det ju ingen roll

jag har svårt för att få saker gjort. jag är lite rädd för att det ska göra ont och för att gubbarna ska tycka att jag är nördig. ingen speciell dag. hade bara tänkt under lovet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it! Folk gör tatueringar till en sån stor grej. Dem i studion kommer knappast tycka att du är nördig om du har hittat en låttext du gillar och vill tatuera in den, dem har sett betydligt värre än så[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Go for it! Folk gör tatueringar till en sån stor grej. Dem i studion kommer knappast tycka att du är nördig om du har hittat en låttext du gillar och vill tatuera in den, dem har sett betydligt värre än så

haha ganska stor grej är det väl? hatar jag den så kan jag inte bara ta bort den. haha de har säkert sett värre men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

text från Eminem låt [love][love][love]

nej du kmr bara ångra dig när du väl kommer ur din hiphopfas[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samt: tatuera dig aldrig om du inte är helt 100% säker 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ganska stor grej är det väl?

Mjo, Med varför skulle du ångra dig egentligen? Så länge man inte tatuerar en kuk i pannan tycker jag det är lugnt[rolleyes]


   
SvaraCitera