Aviseringar
Rensa alla

ja? nej? ja? nej?


höna

patrick bateman:

haha vet inte riktigt. kanske gör ont? lite skämmigt, de kanske tycker jag är nördig. sen vet jag inte exakt vilken text.

meeeeh varför skulle folk tycka du är nördig? jag tycker du ska köra på det, du verkar ju trots allt va värsta eminem-fanet. tror inte du kommer ångra dig, om du väl hittar en bra text[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tvekar känns det väl lite sisådär, särskilt när du ska dras med den resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

nej du kmr bara ångra dig när du väl kommer ur din hiphopfas

haha nejdu. det kommer jag inte över. lyssnat aktivt nu sedan 2002. lär lyssna tills jag dör. kommer aldrig nånsin bli nån annan än den jag är nu. sånt föraktar jag

Panda:

Mjo, Med varför skulle du ångra dig egentligen? Så länge man inte tatuerar en kuk i pannan tycker jag det är lugnt

haha jo det har du såklart rätt i. egentligen är det en dum tanke att man kommer ångra det

höna:

meeeeh varför skulle folk tycka du är nördig? jag tycker du ska köra på det, du verkar ju trots allt va värsta eminem-fanet. tror inte du kommer ångra dig, om du väl hittar en bra text

haha vet inte. för att jag hade tyckt det om jag vore i deras ställe. haha jo det är jag och jag lär inte ångra mig, måste bara hitta den perfekta texten så det säger "klick!"


   
SvaraCitera

patrick bateman:

text från Eminem låt

[love][love][love][love][love][love][love][love]
vad för text??


   
SvaraCitera
höna

patrick bateman:

haha vet inte. för att jag hade tyckt det om jag vore i deras ställe. haha jo det är jag och jag lär inte ångra mig, måste bara hitta den perfekta texten så det säger "klick!"

[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

vad för text??

tell us, we curious


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

tänk om jag väntar för länge?

Vad kan hända då?

patrick bateman:

kommer aldrig nånsin bli nån annan än den jag är nu.

Ska aldrig säga aldrig... [smile]

Vänta lite för sjutton!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEJ PUTTE, INTE FÖRSTÖRA DIN VACKRA HY [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

då ska du inte göra't


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får man tid så snabbt? Kanske man får iof. Jag tatuerade mig hos en lärling minns jag. Han hade dreads och var skitcool.
Gör det bara! Eller gör en mindre först och se om du gillar´t.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leeilaa:

vad för text??

vet inte. har många olika. har du tips? kolla min profil, finns lite där. om du är insatt kan jag berätta mer [smile]

höna:

[y][y]

[smile]

genus:

tell us, we curious

är du insatt?

Myksa:

Vad kan hända då?

dunno. jag dör

Myksa:

Ska aldrig säga aldrig...

Vänta lite för sjutton!

ska man visst. tar livet av mig om jag blir en helt annan människa om 10 år

isola:

Får man tid så snabbt? Kanske man får iof. Jag tatuerade mig hos en lärling minns jag. Han hade dreads och var skitcool.
Gör det bara! Eller gör en mindre först och se om du gillar´t.

haha kanske man inte får. men så lång tid borde de inte ta? coolt, han verkar cool. vad gjorde du? jo en liten är bra att börja med men finns inget litet som är coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha kanske man inte får. men så lång tid borde de inte ta? coolt, han verkar cool. vad gjorde du? jo en liten är bra att börja med men finns inget litet som är coolt

Beror på hur mkt kunder de har och så, du kan ju alltid ringa och fråga nu!
Ett kanjitecken alldeles nedanför nacken. Han var cool, och fullklottrad.
Man behöver ju inte vara insatt i alla hans texter för att vara nyfiken på vilken av dem du ska tatuera in heller! Säg nao.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

men så lång tid borde de inte ta?

Beror ju givetvis på studio. Heidi hay tex har ungefär ett och ett halvt år väntetid [wink]

Men nä, för en sådan enkelt sak som en text hittar du säkerligen någon studio som gör det inom veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror på hur mkt kunder de har och så, du kan ju alltid ringa och fråga nu!

haha det säger min morsa att jag ska göra men jag gillar inte telefoner, opersonligt. jag vill gå ner och fråga när de har tid

isola:

Ett kanjitecken alldeles nedanför nacken. Han var cool, och fullklottrad.
Man behöver ju inte vara insatt i alla hans texter för att vara nyfiken på vilken av dem du ska tatuera in heller! Säg nao.

nice [smile] haha grym lirare. nej klart man inte behöver och klart jag skulle berätta men jag vet inte riktigt heller exakt. jag har två papper hemma där jag har skrivit ner alla möjliga jag funderar på.

kolla min profil, där finns lite.

Budolicious:

eror ju givetvis på studio. Heidi hay tex har ungefär ett och ett halvt år väntetid

wow

ja det tror jag. i uddevalla behövs knappast ett och ett halv års väntetid


   
SvaraCitera

Ja. dags att få tummen ur röven.


   
SvaraCitera