Aviseringar
Rensa alla

Ja orkar inte så mkt mer


Ämnesstartare

isola:

vrf

kommer inte överens med min mamma, hon gör mig galen, därav gör jag idiotiska saker & hon tror att jae så i skolan också

hon verkar inte förstå att skolan skulle kontakta henne eller pappa om jag gjorde liknande saker i skolan... Just det tänkandet gör mig galen, tål inte ointelligens[cry]


   
SvaraCitera

komplicerad:

hon verkar inte förstå att skolan skulle kontakta henne eller pappa om jag gjorde liknande saker i skolan... Just det tänkandet gör mig galen, tål inte ointelligens[cry]

Då får du väll berätta för henne då, ibland kan man inte hoppas på att allt ska gå bra, tyvärr..


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Då får du väll berätta för henne då, ibland kan man inte hoppas på att allt ska gå bra, tyvärr..

Jag tror hon försöker det hela tiden, med tanke på att hon är upprörd över anklagelserna. Föräldrar är inte bäst i världen på att lyssna vet du, speciellt inte föräldrar som fått för sig saker.

rumpludd:

Men inget medlidande här nu tack..

Går inte ryggskadan/nackskadan att göra någonting åt? Pressa din läkare på alla riskfulla grejer man kan göra och bedöm själv vad du tycker en lämplig risk. Kanske kan du på så sätt påverka din situation, för jag tror att det är det du lider mest av, att du inte kan göra något.

Also, försök sova direkt efter att du tagit en av de där starka värktabletterna, och se om det hjälper. Sömnbristen är nog också en faktor till varför allt känns så jävligt just nu.

Precis som AdamVikingen sa så skaffa en hobby. Lira Starcraft tills du är en gud, spela gitarr, måla med akryl på duk (och sälj, om du kan, jävligt najs tidsfördriv) eller för all del, börja med ett hantverk. Du har fortfarande massor av möjligheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

"mina föräldrar tror att jag lider av psykiska störningar

lid med mig, psykopat"

vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Då får du väll berätta för henne då,

Du tror alltså att jag inte gjort det? Skolan har även kontaktat dem om jag vart stökig i skolan. Hon bör förstå själv, om jag inte vart tillräckligt tydlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev påkörd av en drograttfylla. Får värktabletter 8st tiparol, 8st alvedon för att höjja effekten på tiparolen. När de blir för mycke värk får ja morfin spruta. För att kunna såva 2.5 stilnockt. Så därför funkar inte njurarna som dom ska. Orkar inte göra så mkt i en hobby, de enda ja orkar ibland e å gosa me tjejkompisen. Värken får ja leva med för den kan dom inte få bort då dom skadade nerverna sitter i nacke & rygg. Börjar ångra att ja skrev in å berätta, inte många som förstår hur man mår. Förlåt


   
SvaraCitera

komplicerad:

Du tror alltså att jag inte gjort det? Skolan har även kontaktat dem om jag vart stökig i skolan. Hon bör förstå själv, om jag inte vart tillräckligt tydlig.

Ibland får man helt enkelt bli Radikal med sina egna föräldrar! Man får tvinga i dem att du har rätt, visst de kommer bara säga ifrån hela tiden tills de får bevisen i händerna, då kommer de bara skämmas!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Man får tvinga i dem att du har rätt, visst de kommer bara säga ifrån hela tiden tills de får bevisen i händerna, då kommer de bara skämmas!

Jämför inte mina föräldrar med dina, för jag tror att du gör det nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De e verkligen stönit att dom inte förstår dej, jobbit när folk inte lyssnar då man blir ruskit less.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw. Ta hand om dig.


   
SvaraCitera

komplicerad:

Jämför inte mina föräldrar med dina, för jag tror att du gör det nu.

Jag jämför inte bara med mina, jag jämför med de flesta föräldrar jag har träffat! jag påstår inte att Alla föräldrar är så, men att alla har stött på har det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AdamVikingen:

Jag jämför inte bara med mina, jag jämför med de flesta föräldrar jag har träffat! jag påstår inte att Alla föräldrar är så, men att alla har stött på har det!

Ok.
Men mina föräldrar fungerar inte så, de är ju inte från den svenska kulturen om man säger så... Kulturen påverkar tankesättet och därav får de olika bilder av olika samhällen.

Dock är min pappa väldigt förstående och därav har han förmågan att se saker från andras perspektiv också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Begär ''time-out''? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sicket drag! Hadde en nöd värktablett ja fått av en läkare, vet inte va den hette men hadde glömt att man inte ska ta den när ja tagit dom andra ja har. Hadde ingen kännsel vart ja än nöp mej, kände mej rejält suddi, de snurra å man kände sej seg. E lugnare nu så ja kan skriva men sitter i än. Bra grejjer för nu va de första gången som ja inte kännde nån värk å de va underbart! Tänk va man vänjer sej å höjjer sin smärt tröskel hela tiden. Synd ja mår illa av tabletten så ja inte såver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafaen har ja gjort nu då? Måste haft världens minneslucka. Kom in i köket å nästan hela golvet ligger de små jevvla okokta makaroner! Hadde ett oöppnat paket i storlek gxl som nu e tomt, å står i kylskåpet! Men va faen. Fan för damsuga makaroner, dom e ju överallt i köket. Minneslucka, kan va medisinerna som gjort att de ble knepit. Undrar om ja gjort nått annat ofog som ja inte borde gjort.


   
SvaraCitera