Aviseringar
Rensa alla

ja uppskattar den positiva respons jag fått


Ämnesstartare

"Jag tycker att du ska bli helgon förklarad pga det här albumet."

"Bästa albumet på sidan."

tack för alla fina komplimanger för mitt fina blondinbellaalbum.

det framgår klart och tydligt vilka på denna sidan som är vettiga människor som stöttar en så underbar tjej som bella och vilka som är avundsjua

det gör mig ledsen ja önskar verkligen att ni som e avundsjuka inte var det för d är inte kul. men hoppas ni kan lära er att att tycka om bella.

som bella säger: "har man svårt att tycka om sig själv har man ofta svårt att uppskatta andra" [bigsmile]

tack, så nu kan ni diskutera huruvida mitt album är bäst på sidan och föraöka börja läsa bloggen. vi som läser blondinbela och tycker om henne har faktsiskt automatiskt en uppgift att lära andra att tycka om d. precis aom att om man är sosse bör man föröska värva andra och om man kan mycke om sex bör man informera andra!

så försök att vara lite snälla och ni tjejer och killelikillar som inte gillar bella (roligt nog är d mest bara tjejer, undrar varför..[rolleyes]) förtsök att tycka om er själva först som bella säger så kommer ni nog ock så lära er att tycka om framgångsrika personer och läsa bellas blogg


   
Citera
Ämnesstartare

reklam[y]

tråd låst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är inte reklam. är albumet också reklam då? nej. är de reklam att skriva om systrarna olsen? nej. finns ingen anledning i världen att detta skulle vara reklam. blondinbella är en kändis och man får diskutera kändisar på um. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ej. finns ingen anledning i världen att detta skulle vara reklam. blondinbella är en kändis och man får diskutera kändisar på um.

du länkar till hennes blogg


   
SvaraCitera
smisk

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du länkar till hennes blogg

och?

smisk:

hahaha

du ser någotlunda vettig ut på bilden för en gångs skull[love]fast min är finare[love][love]


   
SvaraCitera
smisk

NEMO:

du ser någotlunda vettig ut på bilden för en gångs skull[love]fast min är finare[love][love]

klart din är finare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

och?

inte tillåtet med reklam[zzz]


   
SvaraCitera
Hando

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

inte tillåtet med reklam

det är inte reklam. kan du inte läsa..? jag länkar dit för att den sidan är relevant till detta inlägget

smisk:

klart din är finare.

bra nån har lärt sig:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

jag länkar dit för att den sidan är relevant till detta inlägget

blodinbella är aldrig relevant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

blodinbella är aldrig relevant

kan du förklara varför just blondinbella av alla människor på jorden aldrig kan vara relevant? elle är du helt enkelt en kyckling?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera