Aviseringar
Rensa alla

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Ämnesstartare

sockerdricka:

Varför? Jag har känt likadant! Eller så kan det vara att vissa tjejer inte vågar spana in en kille?

Vi spanar in killar hela tiden! [rolleyes] Men jag tror många är diskreta med det. Man vill ju inte bli upptäckt! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Vi spanar in killar hela tiden! [rolleyes] Men jag tror många är diskreta med det. Man vill ju inte bli upptäckt! [blush]

haha varför inte? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Vi spanar in killar hela tiden!

Jag tror att det handlar mer om utstrålning, personliget och stil för tjejer mer än bara det fysiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

Mja, sånt där är ju inte särskilt intressant att kolla på egentligen ;(

Varför inte?


   
SvaraCitera
KSENIA

majkie2:

Varför inte?

Vet inte, blir inte så upphetsad av visuella greyerrrrr bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

haha varför inte?

Alltså nu talar jag bara för mig själv. Jag tror att det är många tjejer som vill bli upptäckta också såklart. Men själv gör jag allt för inte visa något.

majkie2:

Jag tror att det handlar mer om utstrålning, personliget och stil för tjejer mer än bara det fysiska.

Absolut! Det är klart att utstrålningen och personligheten spelar roll. Men jag kan bli attraherad bara av att titta på en person också. Men jag kan också bli "avattraherad" snabbt om personen visar sig vara en idiot (men då krävs det oftast att han öppnar käften).
Självklart fungerar det motsatt också - en person som till en början inte stack ut kan bli snyggare och snyggare om den har utstrålning och personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Absolut!

Allright, jag är tvärtom [smile]

Jag blir attraherad av en kvinna som är fysiskt snygg, någonting annat än det spelar ingen roll. Hon kommer vara precis lika snygg även om hon är ett svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Jag blir attraherad av en kvinna som är fysiskt snygg, någonting annat än det spelar ingen roll. Hon kommer vara precis lika snygg även om hon är ett svin.

Helt oförståeligt! [shake]

Jag skulle inte stå ut med ett jackass! Min hjärna fungerar nämligen så att om en person är ett svin, så blir den bara fulare och fulare (helt omedvetet). Är det ett stort svin så kan jag tycka ill om personer som liknar den bara för jag tror att de är likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Och, nästan ingen tjej brydde sig i det överhuvudtaget, ingen tjej kollade på dom som om det vore något speciellt alls, fast t.o.m jag som är hetero tyckte det var hyfsat sexigt.

Dom för var upptagna med att spana in varandra ju... ehehe [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Jag skulle inte stå ut med ett jackass!

Nu pratar jag inte om eventuella flickvänner, bara ögongodis, eller eventuellt one night stand material.

bitch:

så blir den bara fulare och fulare

Tja, har väl att göra med att en kvinna vill ha en bra far till sina barn, medans en man endast vill göra kvinnan gravid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Nu pratar jag inte om eventuella flickvänner, bara ögongodis, eller eventuellt one night stand material.

Jaha. Då förstår jag. Nu kan inte jag tänka mig ett engångsligg men om man nu vill ha det så spelar de andra kanske mindre roll (man kankse inte ens hinner upptäcka att personen är ett svin).

majkie2:

Tja, har väl att göra med att en kvinna vill ha en bra far till sina barn, medans en man endast vill göra kvinnan gravid.

Dra inte alla män över en kam! [no-no] Jag tror det finns många män (eller jag vet) som inte bara vill göra henne gravid.

Men det är så gulligt att se män med barn i famnen eller komma med en barnvagn. För någon vecka sedan så skulle jag in och handla och precis när jag kom in i entrén så kommer en kille småspringande med en "klistermärke" i pannan (alltså som brukar sitta på frukt) samtidigt som han gjorde något konstigt ljud. Första tanken var "vad håller han på med?" och strax efter kom hans lilla son springande efter, också med ett klistermärke i pannan, och skrattande. Jag smälte som smör i solsken! [blush]
Tänk vad snabbt man kan ändra uppfattning, från att först tro att han inte var riktigt klar i skallen till att vara en söt och rolig pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Jaha. Då förstår jag

^^

bitch:

Jag tror det finns många män (eller jag vet) som inte bara vill göra henne gravid.

Självklart, vi har utvecklats mycket. Men i grunden eller vad man ska säga, undermedvetet.

bitch:

Men det är så gulligt att se män med barn i famnen eller komma med en barnvagn.

Jag kommer aldrig bli en sådan man dock.. det är lite tråkigt. Jag finner ingen glädje i att leka med barn, men kanske är det annorlunda om jag någon gång får ett eget iofs.
Jag hade givitvis älskat mitt barn, men är inte typen som lekar med ungarna, hade varit den som lärt dom vettiga saker om livet när dom vuxit upp istället, och beskyddat dom osv. Precis som min far när jag tänker efter, han och jag är exakt likadana. Han lekte inte heller med mig, och han leker inte med min lillebror (vilket inte jag heller gör).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Självklart, vi har utvecklats mycket. Men i grunden eller vad man ska säga, undermedvetet.

Ja, och det är ju dem männen man vill ha! Eller jag. [bigsmile]

majkie2:

Jag kommer aldrig bli en sådan man dock.. det är lite tråkigt. Jag finner ingen glädje i att leka med barn, men kanske är det annorlunda om jag någon gång får ett eget iofs. Jag hade givitvis älskat mitt barn, men är inte typen som lekar med ungarna, hade varit den som lärt dom vettiga saker om livet när dom vuxit upp istället, och beskyddat dom osv. Precis som min far när jag tänker efter, han och jag är exakt likadana. Han lekte inte heller med mig, och han leker inte med min lillebror (vilket inte jag heller gör).

Min pappa är sån! [smile] Jag har bott med honom sen jag föddes (mamma "lämnade" mig när jag vad spädbarn). Och jag kunde inte fått en bättre pappa. Han har skapat ett förtroende som många jag känner saknar. Det finns inget, absolut inget, som jag inte skulle våga berätta för honom. När jag känner mig utsatt, skäms, eller vad som helst, så vågar jag komma till honom oavsett vad. Jag önskar mina barn får en pappa som gillar att umgås med dem också - för det är betyder mer än man tror.

Men jag tror att många pappor har sämre relation till sina barn eftersom kvinnan alltid är den som tar hand om dem - i de flesta fallen. I mitt fall är det helt omvänt men det är mycket annorlunda. Fråga du vem som gör bäst mat, vem som du kan säga allt till osv så svara alla "mamma" (ja, även sönerna) men jag är den enda som säger pappa. [blush]
Många kvinnor tror att dem har ensamrätt om barnet eller att det är självklart att barnet ska bo hos mamma om man separera. Det tycker jag är FEL eftersom det genast ger pappan sämre kontakt med sina barn. Tror många pappor skulle vilja få chansen i varje fall, och de ska inte mamman tar ifrån honom. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bitch:

Många kvinnor tror att dem har ensamrätt om barnet eller att det är självklart att barnet ska bo hos mamma om man separera.

Ja, det där är jävligt kasst, fruktansvärt värdelöst. Jag hade dock inte tillåtit det.

bitch:

Fråga du vem som gör bäst mat, vem som du kan säga allt till osv så svara alla "mamma" (ja, även sönerna)

Det vet jag nog inte riktigt, tror inte många killar skulle kunna berätta allt för sin mor. Jag föredrar absolut min far isåfall, främst för att han och jag är likadana, och för att han är en aning smartare.
Farsan gör bäst mat också.

Jag tror att killar känner mest tillit till sin far, och tjejer till sin mor, generellt sett. Är nästan helt säker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Jag hade dock inte tillåtit det.

BRA!

majkie2:

Det vet jag nog inte riktigt, tror inte många killar skulle kunna berätta allt för sin mor. Jag föredrar absolut min far isåfall, främst för att han och jag är likadana, och för att han är en aning smartare.
Farsan gör bäst mat också.

Jag tror att killar känner mest tillit till sin far, och tjejer till sin mor, generellt sett. Är nästan helt säker.

Jag tror inte det. Visst, det kan också vara så. Men om man växer upp med sin mamma och har dålig kontakt med sin pappa - så blir det automatisk mamma som man går till.

Min pappa gör också bäst mat. [bigsmile] Min mamma kan inte göra mat faktiskt, men det fixar hennes nya man. [shake]

Fast jag kan inte heller göra mat. [blush] Men det är ju för att pappa alltid gör det och det är klart, man blir lite lat av sig av bekvämligheten. Men man lär sig kanske när man flyttar hemifrån, hoppas jag (för det gjorde min pappa).

majkie2:

tror inte många killar skulle kunna berätta allt för sin mor

Jo, jag kan berätta precis ALLT! Mina kompisar blir häpna när jag berätta men jag känner verkligen min pappa såväl. Han har faktiskt berättat saker för mig som andra nog inte vet (eller inte vill veta) om sin pappa.


   
SvaraCitera