Aviseringar
Rensa alla

JAAAAAAAAAAAAY!


Ämnesstartare

Att Jay gick vidare till final var ju helt rätt. Mannen har jävligt bra röst. Likaså att Minnah gick vidare tycker jag också var helt rätt. För framtiden - varför skulle inte Jay och Minnah kunna starta en duo? Tyckte uppenbart synd om BagarOlle. Så då är väl redan finalen avgjord, eller?

1. Jay
2. Minnah
3. Olle

Btw, rent historiskt har ju nästan tjejerna haft större framgång än vad killarna har haft. Tänker på Agnes och Tove vs Darin och EMD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Tänker på Agnes och Tove vs Darin och EMD.

Glöm inte Amanda jenssen;) Sebastian karlsson har iof också lyckats hyffsat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

Glöm inte Amanda jenssen;) Sebastian karlsson har iof också lyckats hyffsat.

Ja, självklart! Glömde totalt Amanda J fast jag faktiskt lyssnade på "Happyland" tidigare idag. Minnet är kort. [blush] Då leder ju bevisligen tjejerna över killarna i populäritet. Jag [love] tjejer. [smile]


   
SvaraCitera

Är absolut inte insatt.

Men jag hoppas han åker ut som 2a. Han har ju talang. Dumt å kasta bort den på skitkontraktet han får som vinnare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Är absolut inte insatt.

Men jag hoppas han åker ut som 2a. Han har ju talang. Dumt å kasta bort den på skitkontraktet han får som vinnare.

Är det BMG han får (måste) skriva kontrakt med?


   
SvaraCitera

stoner:

Är det BMG han får (måste) skriva kontrakt med?

Ingen aning.

Men det är väl fler som inte vunnit som kommit någon vart efteråt vad jag förstått?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Ingen aning.

Men det är väl fler som inte vunnit som kommit någon vart efteråt vad jag förstått?

Vänder man på det så så är det ju betydligt fler som INTE har vunnit som nått framgång, än som har vunnit och nått framgång. [sad]

Juryn för några år sedan bestod av en av "bossarna" från BMG så jag skulle tippa på att de som vinner MÅSTE ge ut sin platta hos BMG.
Är det över huvud taget NÅGON som vunnet som har nått framgång? Minns inte hur EMD placerade sig som solosångare!??


   
SvaraCitera