Aviseringar
Rensa alla

jäkla busschaffisar


Ämnesstartare

Storchen84:

max var 10e

denna buss går en gång i halvtimmen :C

antrax:

t det är fler som ska åka med bussen

ah, men det satt typ bara 3 på :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

denna buss går en gång i halvtimmen

Ehh... ja då var det riktigt jävla illa. Hade definitivt inte gjort samma sak. Men jag kom o tänka på något som jag sett ibland när jag sprungit mot bussen. Chauffören har inte sett mig, för han/hon var redan på väg att köra och satt o kollade i sidospegeln för att se när det inte kom fler bilar... Kan ha varit det också. Dock tror jag mer på att han tog ut sin bitterhet på dig som någon skrivit[n]

antrax:

de har inte tid att vänta på eftersläntrare

Lol ofta man inte har tid att vänta 20 sekunder[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag är i din situation tycker jag det är jättefel. men när jag själv sitter på bussen och det kommit en konstant ström av springande människor med typ 10 sekunders mellanrum som busschauffören väntat på trots att den borde åkt för 2 minuter sen och jag vill hinna med min tunnelbana brukar jag bli irriterad på det istället. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar tänka "bra för honom!" och le åt att få vara ett tillfälle till busigt hyss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

brukar jag bli irriterad på det istället. :$

jo haha fattar vad du menar
förstår varför han gjorde som han gjorde
lite surt dock då detta är en sån hållplats de ska vänta länge på, och han typ stannade till och väntade (dvs jag slutade springa då jag var 20 m ifrån bussen då den just stannat och jag tänkte "nice, jag kommer hinna") och precis då jag slutar stanna kör den.

DUMMA DUMMA
Är fortfarande arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fint inlägg jag skrev, lagom rörigt och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

le åt att få vara ett tillfälle till busigt hyss.

som att skita i buss sätena och smeta ut det på golv och tak?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

busigt hyss

Bussigt hyss[bigsmile][cool]Get it? Buss-igt? Haha ha ha vad rolig jag är... ha...haha...[tired][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

som att skita i buss sätena och smeta ut det på golv och tak?[crazy]

ja, visst! inte för att jag ser hur det är relaterat.

Storchen84:

Bussigt hyss[bigsmile][cool]Get it? Buss-igt? Haha ha ha vad rolig jag är... ha...haha...[tired][zzz]

jag fnissade......... men mitt blodsocker skjuter i taket just nu, så lita inte på att det är ett bra omdöme.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dysentery green:

inte för att jag ser hur det är relaterat.

allt med buss+chaufför=skit är relaterat[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

DUMMA DUMMA

=(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ah, men det satt typ bara 3 på :c

En av de kanske var panikgravid och skrek: TA MIG TILL SJUKHUSET NUUUU!

Den stackars busschauffören såg inget annat än att åka i svindlande fart, trots att han fick mycket dåligt samvete över att lämna ett stackars flickebarn på busshållplatsen.
DDD:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

En av de kanske var panikgravid och skrek: TA MIG TILL SJUKHUSET NUUUU!

Den stackars busschauffören såg inget annat än att åka i svindlande fart, trots att han fick mycket dåligt samvete över att lämna ett stackars flickebarn på busshållplatsen.
DDD:

det var nog så. Låter rimligt osv. Tack för att du sa det, har surat och klurat hela eftermiddagen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubben är ju busschaffis för fan, låt honom roa sig på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

det var nog så. Låter rimligt osv. Tack för att du sa det, har surat och klurat hela eftermiddagen [blush]

Ja, är nästan säker på att det var så.
Skönt, då kan vi släppa det. 😀


   
SvaraCitera