Aviseringar
Rensa alla

Jämställdhet inom idrotten Hjälp?!


Ämnesstartare

Homunculi:

Isåfall tycker jag att det ska ändras, det är ju horribelt att män/kvinnor måste diskrimineras.

[zzz]


   
SvaraCitera

Degklumpen:

Och så måste jag ta reda på skillnaderna i spelreglerna mellan damtennis och herrtennis

gick in på wikipedia och läste lite om tennis.. hittade INGA reglerskillnader mellan herr och dam tennis. Den enda skillnaden jag hittade var att i rullstolstennis så får bollen studsa två gånger till skillnad från vanlig tennis där den får studsa en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

gick in på wikipedia och läste lite om tennis.. hittade INGA reglerskillnader mellan herr och dam tennis. Den enda skillnaden jag hittade var att i rullstolstennis så får bollen studsa två gånger till skillnad från vanlig tennis där den får studsa en gång.

Hahah okeej taack. aa jag hittade inte heller något:/ aja får väll skita i det då.


   
SvaraCitera

Degklumpen:

Hahah okeej taack. aa jag hittade inte heller något:/ aja får väll skita i det då.

säg att det inte är några skillnader?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

säg att det inte är några skillnader?

jaa det kanske jag borde göraa[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

varför ska man ha kjol överhuvudtaget? shorts på tjejerna med kanske?? eller lever vi på 1800-talet?

1980-talet menar du? Och därför att det är tradition? Idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Degklumpen:

nej men har du tänkt på att kjolarna blir kortare och kortare för varje år?

Det är ju ni som valt att använda mindre och mindre kläder, inte männen. Så skippa skitsnacket


   
SvaraCitera

Degklumpen:

jag behöver veta lite om Kajsa Bergqvist hur många priser hon vunnit och sådant.

WikiWikiWikiWikiWikiWikiWikiWikiWikiWikiWikiWiki


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varg:

Det är ju ni som valt att använda mindre och mindre kläder, inte männen. Så skippa skitsnacket

duu det är inte alls vi. det e männen som vill se mer och mer fyfaan asså. och de brukar kolla på damtennis för att de blir upphetsade när dom "stönar" när de slår till bollen XD


   
SvaraCitera

Varg:

1980-talet menar du? Och därför att det är tradition? Idiot

traditioner kan ändras. idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot kan du fler ord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

traditioner kan ändras. idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot idiot kan du fler ord?

Många mer, dock tycker jag det sammanfattar dig ganska bra


   
SvaraCitera

Degklumpen:

jaa det kanske jag borde göraa

eller att det är skillnad på utrustning(kjolar osv.), bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera