Aviseringar
Rensa alla

Jätte dåligt


Ämnesstartare

Jag mår jätte dåligt och jag hatar allt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

men kan inte vampyrer stänga av känslorna?? Som i vampire diaries [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

men kan inte vampyrer stänga av känslorna?? Som i vampire diaries [blush]

Inte alla, jag kan inte det. Mår jättedåligt hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Inte alla, jag kan inte det. Mår jättedåligt hela tiden.

Det kanske är något du lär dig med tiden? (:

Kanske får i dig fel typ av blod? Man måste äta bra för att må bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Det kanske är något du lär dig med tiden? (:

Kanske får i dig fel typ av blod? Man måste äta bra för att må bra. [sad]

Blir bara sämre på det

Människoblod...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kmr typ dö snart av att jag inte orkar andas och allt det... Sånt är jätte jobbigt... Och inte orkar gå upp ur sängen eller vara vaken... Bara sluta vakna och sova tills jag dör...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Blir bara sämre på det

Människoblod...

Men du är fortfarande ovan och ny.. det tar säkert tid lära sig hur man ska hantera allt. Du kommer säkert vakna upp och känna dig gladare framöver? Allt tar sin tid [cute]

Man ska kanske börja med djur innan man tar sig an människor [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråkigt... Går och sover igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Kmr typ dö snart av att jag inte orkar andas och allt det... Sånt är jätte jobbigt... Och inte orkar gå upp ur sängen eller vara vaken... Bara sluta vakna och sova tills jag dör...

[sad]
Måste du gå upp? Kan du inte somna om och ta tag i allt du kanske måste göra senare? Skönare att inte tänka på vad man måste göra eller kräva av sig själv att man ska klara av något man ej är redo för. [cute]

Tycker det är lättare att bearbeta saker när det är mörkt ute.. så jag ligger ofta i sängen när jag mår dåligt och försöker ta tag i det när mörkret faller.

[love]


   
SvaraCitera

Tänk positivt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Tänk positivt.

Alltid när jag tänker positivt så mår jag jätte dåligt efter jag har tänkt positivt, så jag vill inte göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag med, skall döda samtliga anställda hos arbetsförmedlingen. Tänkte att jag kunde tömma dem på blodet och ge det till dig i små glasflaskor! Charmigt, visst?

Sen skall jag bränna CSNs huvudkontor (för typ 5:e gången osv).. Dessa jävlar lär sig aldrig.... De har fått för många chanser att göra det rätta känner jag, denna gången blir det på blodigt allvar! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

[sad]
Måste du gå upp? Kan du inte somna om och ta tag i allt du kanske måste göra senare? Skönare att inte tänka på vad man måste göra eller kräva av sig själv att man ska klara av något man ej är redo för. [cute]

Tycker det är lättare att bearbeta saker när det är mörkt ute.. så jag ligger ofta i sängen när jag mår dåligt och försöker ta tag i det när mörkret faller.

[love]

Mår jätte dåligt av att ligga i sängen. Den är typ den värsta platsen jag vet... Känns som inget annat finns

S3ON:

Jag med, skall döda samtliga anställda hos arbetsförmedlingen. Tänkte att jag kunde tömma dem på blodet och ge det till dig i små glasflaskor! Charmigt, visst?

Sen skall jag bränna CSNs huvudkontor (för typ 5:e gången osv).. Dessa jävlar lär sig aldrig.... De har fått för många chanser att göra det rätta känner jag, denna gången blir det på blodigt allvar! [smile]

Vet inte om du menar det. Gillar inte mördare.

Det är bara personer som jobbar där för att de behöver pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Det är bara personer som jobbar där för att de behöver pengar.

De bär ett ansvar att göra saker och ting rätt på vägen mot sina löner.. Deras jobb går ut på att jobba på ett hjälpsamt vis! Nåt så djävulskt enkelt en människa kunde ha gjort för mig där som jag även talade om för henne att hon skulle göra, och hon lovade men svek mig..

Nåt så enkelt har ställt till med otroliga problem när jag skall söka studiemedel.. Tänker ej genomgå samma långsamma process som förra hösten inte, denna gången får det lov att räcka med ett samtal.. Ignorerar kärringen mig har hon grävt sin egna grav! [mad]

Denna kärringen brukar förövrigt ofta "vara hemma med sjuka barn", men i själva verket reser hon runt landet.. Vet helt säkert pga har stalkat människan en period under tiden jag hade henne som handläggare. [cute]


   
SvaraCitera