Aviseringar
Rensa alla

jätte ledsen


Ämnesstartare

Min morbror skriker på mig hela tiden hemma och gör narr av mig. Jag gör inget fel. Varje gång han ser mig säger han något elakt om mig så att alla börjar skratta. Orkar inte mer 
det var en sak som hände idag som gjorde att jag exploderade jag var i biblioteket och åt en morot plötsligt slog han på bordet l och skrek att jaf äter som djur och han sa till mina kusiner att de skulle lämna mig kvar i biblioteket och gå. Alla gick och de lämnade mig ensam. (Alla vi var i ett litet rum och pratade då passade jag på att äta min morot. 🙁 är jätte ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tänker fly till skogen tills midnatt :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen bryr sig om mitt idiotiska inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salmisalami:
Ingen bryr sig om mitt idiotiska inlägg

Fan taskig morbror! Vet din mamma om detta? Om inte så borde du berätta detta till henne.
Fly inte, det gör det bara värre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon bryr sig inte hon vet  allt. Det är också hon som sårar mig med hon är värre än honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dem ska lära sig en läxa därför ska jag fly


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Debrukar säga att jag är ful och jätte tjock "gud vad mycket du äter" "kolla hur jäveln äter" "ingen kommer vilja ha henne" "alla män flyr från henne eftersom hon är så ful" "hennes näsa er ut som en penis" "stackars henne haha kolla hur hon går" "hon har inga vänner alla hatar henne" "ät inte med oss" så brukar min familj varje dag säga till mig. De säger mer elaka saker och grövre :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen svarar mig 
:'( vet inte vart jag ska få tag på hjälp
sitter nu i biblioteket och gråter. När det stänger ska jag till skogen. Hoppas någon mördar mig 


   
SvaraCitera

Gud.. Inte okej! Har du inte någon vuxen eller släkting som vet om det här som du kan prata med?  :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salmisalami:
Ingen svarar mig 
:'( vet inte vart jag ska få tag på hjälp
sitter nu i biblioteket och gråter. När det stänger ska jag till skogen. Hoppas någon mördar mig 

Ja precis, har du inte släktingar? Kompisar? Eller någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till socialen och dra så långt ifrån de där jävla nazisterna. (nazist låter bättre som skällsord än bög) Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Gå till socialen 

1+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pappa kommer mörda mig om jag gör det. Min syster gjorde det en gång och han brukade prata om att döda henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har inga vänner. Känner ingen :'(


   
SvaraCitera

Gå till ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera