Aviseringar
Rensa alla

jätte ledsen


Ämnesstartare

Jag ska gå till en begravningsplats istället och vara där tills jag fryser mycket. Det ligger nära. Behöver gråta ur mig :'(


   
SvaraCitera

Men gå till socialen och berätta om för de att du aldrig vill tillbaka dit? Ingen kommer på ett annat råd än det eftersom du inte känner någon släkt / vän du kan prata med.. Hur gammal är du förresten? 


   
SvaraCitera

salmisalami:
Jag ska gå till en begravningsplats istället och vara där tills jag fryser mycket. Det ligger nära. Behöver gråta ur mig :'(

Vilka jävla familj du har. De förtjänar att bli överkörda med pansarvagn för va de gör mot dig


   
SvaraCitera
Notice

Jötunheimer:

Vilka jävla familj du har. De förtjänar att bli överkörda med pansarvagn för va de gör mot dig

Tare lite lugnt där.


   
SvaraCitera

salmisalami:
Jag ska gå till en begravningsplats istället och vara där tills jag fryser mycket. Det ligger nära. Behöver gråta ur mig :'(

Och vad ska du göra senare? Gå tillbaka hem och låsas som det som dom har sagt och gjort mot dig aldrig hänt? Det är som en ond cirkel, du behöver hjälp annars kommer det bara bli värre.


   
SvaraCitera

Notice:

Tare lite lugnt där.

Så i helvete heller. De ska va skottpengar på dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17 år


   
SvaraCitera
Notice

Jötunheimer:

Så i helvete heller. De ska va skottpengar på dem

Det är fortfarande hennes familj, det är allt hon har.


   
SvaraCitera

Notice:

Det är fortfarande hennes familj, det är allt hon har.

Som behandlar henne som en säck med skit kan jag inte direkt kalla en familj


   
SvaraCitera
Notice

Jötunheimer:

Som behandlar henne som en säck med skit kan jag inte direkt kalla en familj

Jag kan inte kalla dig för en son om du skulle tänka döda din egen familj för att dom har varit taskiga mot dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

🙁 ja de behandlar mig som en säck med skit 


   
SvaraCitera

salmisalami:
🙁 ja de behandlar mig som en säck med skit 

Vilket är så jävla lågt av din familj


   
SvaraCitera

Det låter som att det är något problem som in morbror har med sig själv. Glada människor som är nöjda med sig själv beter sig inte så mot andra människor. Speciellt inte släkt. Läs detta noga. Det är inget fel med dig. Du är bra om du är. Tyck aldrig synd om dig själv det förstör all självförbättring . Bryt kontakten med honom om du är gammal nog. Det spelar ingen roll om det är släkt eller ej, du ska inte ha kvar kontakter i ditt liv som bara drar ner dig. Lycka till.


   
SvaraCitera

salmisalami:
Ingen svarar mig 
:'( vet inte vart jag ska få tag på hjälp
sitter nu i biblioteket och gråter. När det stänger ska jag till skogen. Hoppas någon mördar mig 

Finns det någon annan som kan hjälpa dig? Någon lärare, kompis förälder, stora syskon? Dina syskon kanske beter sig jävligt men de kanske blev utsatta för detta innan och inte vågar stå upp för dig?Om du pratar med en av dem så kanske de kan backa upp dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han bor hos oss jag hatar varje ögonblick jag ser honom.


   
SvaraCitera