Aviseringar
Rensa alla

Jätterädd och arg/irriterad


Ämnesstartare

Min ex pojkväns bror ringer mig och säger snuskiga saker till mig... Ber honom sluta ringa, svarar inte, har smsat honom snällt och sagt att jag inte vill ha kontakt men han låter mig inte vara. Nu, bara för att jag avvisat honom, så är han dum. Han säger äckliga saker bakom min rygg till mitt ex, han påstår att Jag kontaktat honom (hur ska jag ens få hans nummer?!?!?) när jag inte har det. Fattar inte ens varför jag ska kontakta honom om jag ändå inte vill ha kontakt med honom... What the fuck, liksom, vad tänker han med?

Han hotar med att inte ta bort mitt nr/mina sms om jag inte träffar honom... Mitt ex och jag pratar inte alls och enligt hans bror har han hittat på saker om mig... Som att jag fortfarande kontaktar honom och han sa saker som "ta henne du, jag orkar inte med henne eller någon, glad över att ha blivit av med henne" :S så sjukt!!!!! Har inte ens gjort någon, är tillsammans med hans kompis liksom... Vad vill de?

Undrar om det är typ "ok" om jag skriver till båda att de alrig mer ska höra av sig till mig men då kanske de gör värre... Är det bäst att ignorera? Är rädd att de sprider rykten, vill inte det... De är sjuka den där familjen, alla vet vilka de är så vill inte bli inblandad i deras dramatiska vardag.

sjukt rädd, man vet aldrig vad de där är kapabla till.


   
Citera
Ämnesstartare

Är rädd på riktigt, är sällan det för sådana här situationer men skakade för en timme sedan när jag pratade med hans bror. Han skojade om att "kärlek börjar alltid med bråk" sen skrek han "dra åt helvete din jävla idiot" andra sekunden. Vem fan gör sådant..?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var försiktig med vilka du släpper inpå livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: var försiktig med vilka du släpper inpå livet

hur blir man av med freaks? de får mig att verka konstig, har inte ens gjort något 🙁 åh, du vet hur sjuka de är..
tack förresten, ska tänka på det till nästa gång :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev värsta snällaste smset till honom, skrev till och med "hoppas du inte tar illa upp, menar inget illa, det är för din skull också" sen får jag skit tbx. FREAKS eller vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: hur blir man av med freaks? de får mig att verka konstig, har inte ens gjort något 🙁 åh, du vet hur sjuka de är.. tack förresten, ska tänka på det till nästa gång :/

ja, vet. 🙁 ville inte låta dryg men vet faktiskt inte hur man blir av med, de/han måste typ tröttna på egen hand.. enda sättet är egentligen att inte släppa in som sagt men det är lätt att vara efterklok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Jag skrev värsta snällaste smset till honom, skrev till och med "hoppas du inte tar illa upp, menar inget illa, det är för din skull också" sen får jag skit tbx. FREAKS eller vad

nu vet du kanske vilka beteenden du ska akta dig för i framtiden iaf :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: ja, vet. 🙁 ville inte låta dryg men vet faktiskt inte hur man blir av med, de/han måste typ tröttna på egen hand.. enda sättet är egentligen att inte släppa in som sagt men det är lätt att vara efterklok

Mm 🙁 förstår, det är svårt att veta. Å andra sidan, vilka är de som ska snacka skit om mig? Bäst att ignorera bara
I bästa fall klipper han inte ihop smsen så att det verkar som om jag kontaktat honom... Får väl se upp med att tömma inkorgen på mobilen, för att vara på den säkra sidan 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: nu vet du kanske vilka beteenden du ska akta dig för i framtiden iaf :C

aa men de är falska, de är helt annorlunda i början. Gör man 1 litet fel (kan vara vad som helst i princip) så är man körd, om de vill det. Ormar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: aa men de är falska, de är helt annorlunda i början. Gör man 1 litet fel (kan vara vad som helst i princip) så är man körd, om de vill det. Ormar

det straffar sig förr eller senare för sådana personer, med tanke på vad han råkat ut för på sistone så går han på jävligt tunn is, vet inte vem brodern är men antar att han är typ lika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tala om att du kommer att anmäla honom om han inte slutar upp med sina trakasserier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: det straffar sig förr eller senare för sådana personer, med tanke på vad han råkat ut för på sistone så går han på jävligt tunn is, vet inte vem brodern är men antar att han är typ lika

Tror jag vet vem du syftar på, vet ingenting om hur det är med honom men han har varit knas sedan sin tidiga tonår så jag vet 🙁 och mitt ex har ju helt isolerat sig i en helt annan del av Sverige, så det talar väl för hur han mår. Den tredje som ringer och trakasserar mig mår nog värst av dem alla, med tanke på att han är äldst och mest omogen.
Sjuka svin (men förstår dem ändå fast iaf...!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Tala om att du kommer att anmäla honom om han inte slutar upp med sina trakasserier.

Funderade på det... Ska jag smsa det? Ska jag skriva till mitt ex också? Vill inte att han tror ngt dåligt om mig, trots att han verkar ogilla mig pga tidigare händelser/rykten. Kan skriva typ "om din bror inte slutar ringa mig och säga dumma saker så kommer jag anmäla honom" 
Låter så aggressivt. Vill inte skriva alls 🙁 de är sjuka i huvudet, tro mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns som att om jag inte gör ngt så skyller de på att jag är skyldig till saker jag inte gjort.. Vill på något sätt göra en stor grej av det för att visa att jag inte har något att dölja, att jag bara vill bli av med dem - för att de beter sig fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Tror jag vet vem du syftar på, vet ingenting om hur det är med honom men han har varit knas sedan sin tidiga tonår så jag vet 🙁 och mitt ex har ju helt isolerat sig i en helt annan del av Sverige, så det talar väl för hur han mår. Den sista som ringer och trakasserar mig mår nog värst av dem alla, med tanke på att han är äldst och mest omogen.
Sjuka svin (men förstår dem ändå fast iaf...!)

de tycks inte ta någon som helst hänsyn till något annat än sig själva så förstår inte vad du tror dig förstå 🙁 


   
SvaraCitera