Aviseringar
Rensa alla

jättestort problem med flickväns föräldrar!!


Ämnesstartare

nu är de såhär att min flickväns föräldrar är helt pantade. Jag är själv 18 år och min tjej är 17. dom fick nyss reda på att min tjej feströkade (vem gör inte de 15år+?!) och beskyllde mig för att ha dratt in henne i de. dom tog henne till sjukhus, bup, soc o allt möjligt för att göra psykanalyser och tester för att se varför hon röker.

Ja, det är sant. totala idioter. Dom förbjöd henne från att träffa mig. gav henne utegångsförbud, hämta o lämna vid skolan, tog hennes pengar, internet och mobil. När min tjej rymde hemifrån pga av detta så kom hennes vidriga mamma o letade, ringde mig och min mamma och mina vänner flera gånger vardera. vilket resulterade i att tillomed min mamma aldrig mer vill veta av henne. När hon väl stod vid min dörr så fuckade jag ur lite, inget allvarligt men ja fick henne seriöst på fall med argument. råkade dock kalla henne dum i huvudet. så nu får min tjej ALDRIG mer träffa mig pga det.

min tjejs mamma sa också när min mamma sa att hon inte ville ha kontakt med henne: "det är tyvärr helt omöjligt för min dotter att ha en pojkvän vars familj inte vill ha en dialog". så hon la de på min mamma

Är inte detta mot någon lag? att inte låta henne träffa mig för att jag sagt att hennes mamma är dum i huvudet och för att JAG feströker då och då

denna relationen är mellan mig och min tjej. Jag kunde inte bry mig mindre om att hennes mamma finns. Jag behöver inte ha något med henne att göra.

förlåt för slarvig skrivning, skrev detta på 5 minuter precis nu. tacksam för hjälp


   
Citera

allshallperish:

vem gör inte de 15år+?!

De som är smarta och inser att rökning inte tillför någonting utom skada för kroppen?


   
SvaraCitera

Fan äcklad jag blir av att se sån här skit [mad]


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

allshallperish:

dom tog henne till sjukhus, bup, soc o allt möjligt för att göra psykanalyser och tester för att se varför hon röker.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

De som är smarta och inser att rökning inte tillför någonting utom skada för kroppen?

nu va de ett annat problem detta handlade om. Och jag vill gärna ha svar av någon som kan sätta sig in i "kärleksrelationer" och har erfarenhet av de. tack ändå! [smile]


   
SvaraCitera

fy fan för en del människor [sad]


   
SvaraCitera

alltså du menar vanlig tobak? [surprised]


   
SvaraCitera

Buddah:

De som är smarta och inser att rökning inte tillför någonting utom skada för kroppen?

Precis[rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt dumma i huvudet tycker jag att alla här är[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

[mad][no-no][mad]


   
SvaraCitera

Berätta att none smokers die every day! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

alltså du menar vanlig tobak? [surprised]

ja och inte ens regelbunden rökning. Hennes mamma är ett FREAK. jag lovar, en sådan person man starkt ogillar första gången man möter henne


   
SvaraCitera

allshallperish:

Är inte detta mot någon lag? att inte låta henne träffa mig för att jag sagt att hennes mamma är dum i huvudet och för att JAG feströker då och då

Nej, det är det inte. Hon är 15, omyndig och de bestämmer.

Skyll dig själv för att du sa att hennes morsa var dum i huvudet. Smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej, det är det inte. Hon är 15, omyndig och de bestämmer.

allshallperish:

Jag är själv 18 år och min tjej är 17

Iofs fortfarande omyndig >.<


   
SvaraCitera

Andraklass:

Iofs fortfarande omyndig >.<

Oj, blanade ihop det lite. Men, ja. Fortfarande omyndig. Så lika ägd.


   
SvaraCitera