Aviseringar
Rensa alla

Jävla Bitchen, ARG!


HelylleHerman:

du har all rätt att gå berserk med en skridsko

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera

hon gillade antagligen honom innan ni gjorde slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men patetiskt om han tror att hon gjort någonting fel eller taskigt.

det kan man däremot diskutera.
beror ju helt på hur hon och han hade det tidigare osv.


   
SvaraCitera

hon är säkert asosäker och måste ha bekräftelse från ny kille direkt annars hade hon inte orkat göra slut utan typ tagit livet av sig

så glädj åt det 🙂


   
SvaraCitera

Btw 5 veckor är det cepekort eller :S?
Tycker inte det är så konstigt.

Hade jag varit tsm med min drömtjej och vi sedan gjort slut hade jag varit förkrossad antagligen, hade jag dagen efter träffat en tjej som är jättetrevlig och jag gillar hade jag inte ba "I'm sorry I just got out of a long relationship" som man hör i filmer, hade gått hem med henne direkt, varför fan ska man dra sig och må dåligt en längre tid om man har biljetten att komma därifrån :S.

Idiotiskt.


   
SvaraCitera

var glad att du blev av med slynan på ett så smidigt sätt. nu är hon någon annans problem, och eftersom det var hon som gjorde slut så slipper du dessutom ha dåligt samvete [y]


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

beror ju helt på hur hon och han hade det tidigare osv.

Är de inte tillsammans längre så har hon all rätt i världen att skaffa ny pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Är de inte tillsammans längre så har hon all rätt i världen att skaffa ny pojkvän.

det var inte frågan, frågan var ju ifall det är ok att han blir arg eller ledsen.


   
SvaraCitera

isola:

Är de inte tillsammans längre så har hon all rätt i världen att skaffa ny pojkvän.

brukar du göra så själv? avsluta ett förhållande och hoppa direkt in i ett annat? [smile]


   
SvaraCitera

Natalie Portman:

brukar du göra så själv? avsluta ett förhållande och hoppa direkt in i ett annat?[smile]

Nej, det brukar jag inte göra[smile]

Men skulle jag bli kär & allt kändes rätt med den personen så skulle jag absolut inte tveka.
Även om jag haft ett förhållande innan, det som däremot skulle få mig att tveka skulle vara MINA känslor inför ett nytt förhållande och ny partner, inte vad någon annan tycker att jag ska och inte ska göra med mitt liv.
Man kan inte tänka att man måste vara singel för sin expojkväns skull.


   
SvaraCitera

isola:

Natalie Portman:

brukar du göra så själv? avsluta ett förhållande och hoppa direkt in i ett annat? [smile]

Sluta vara drama queens Natialie och HelYlleHerman. Isola har helt rätt. Gör man slut så är man singel, varför fan ska man vara singel jättelänge om man träffar någon man gillar? Och för att göra det ännu ..uhm värre? så var det 5 veckor sen. Kom IGEN ska man vänta tills man är 45 eller? Herregud 5 veckor när man är tonåring är som en livstid. Jävla puppy love, ska inte döda sig själv över det.

Är man tsm, är man tsm.
Gör man slut så är man SINGEL. Man har INGET med den andre att göra. Bara hopplösa romantiker som vill ha drama. Gör man slut är det FINITO, då får båda parterna göra vad FAN dom vill. Man gör slut för att komma bort från den personen och inte för att ha honom/henne som en svans och samvete vartän man går.

Säger inte att det kan vara jobbigt, är själv inte över mitt ex som jag dumpade 3 år sen... Men hade hon blivit gangbangad av 15 jamaicaner med 25 cm dasar dagen efter hade jag inte skyllt något på henne, upp till henne vad hon vill göra, vi har gjort slut. Självklart kanske det är jobbigt för mig men hon gör absolut NADA fel.


   
SvaraCitera

strunt i henne, skaffa dig en annan 🙂


   
SvaraCitera

Myksa:

Dold text: Trampolin-/stegteorin vinner ny mark...

vad är det för något?


   
SvaraCitera

retstickan:

vad är det för något?

När ett par gör slut så är det alltid en "som kommer ut på topp". Den personen kan då gå in i ett nytt och sunt förhållande.
Den andra däremot kommer gå in i ett förhållande där den vet att han/hon kommer kunna komma ut "på topp". Den kommer alltså känslolöst bli ihop med någon som den kan dumpa utan att bry sig.

Summan av kardemumman:
Har man blivit dumpad så ska man fort bli ihop med någon tillfälligt.
Ska man bli ihop med någon så ska man se till att den inte blivit olyckligt dumpad alltför nyligen - för då kommer man utnyttjas som en trampolin.


   
SvaraCitera
orcite

Tjejer hittar alltid någon ny direkt.. det är normalt..

Du skal helt ärligt talat leta efter en ny när du redan har en just för att undvika detta.. Annars kommer det alltid hända samma sak.. Ni gör slut, tjejen hittar en ny direkt..


   
SvaraCitera