Aviseringar
Rensa alla

jävla Dick


Ämnesstartare

Tobbish:

/signHejar ALLTID på Hoa-Hoa!

ja Hoahoa är så jäkla go. en av få osm inte sitter i TV och försöker göra sig till och skit

dazed:

Bring back Frändén - De Geer: tidernas mest udda duo

haha. den gubben var efterbliven. trodde Johanna var efterbliven baserat på hennes fotbollskunskaper men i på såret blev jag lite imponerad utav henne ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha. den gubben var efterbliven. trodde Johanna var efterbliven baserat på hennes fotbollskunskaper men i på såret blev jag lite imponerad utav henne ändå

Nja tycker hon är bra på nisch, alla måste inte förklara zonspel ner i minsta detalj.

Farsan var dock upprörd över att hon kunde en fråga om Halmia [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja Hoahoa är så jäkla go. en av få osm inte sitter i TV och försöker göra sig till och skit

Precis! Go är ordet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som heter Dick ska man inte lita på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Nja tycker hon är bra på nisch, alla måste inte förklara zonspel ner i minsta detalj. Farsan var dock upprörd över att hon kunde en fråga om Halmia

nisch?

haha var tvungen att googla halmia. tror ingen kan nåt om det

Tobbish:

Precis! Go är ordet!

[smile]

äggligt:

folk som heter Dick ska man inte lita på!

agreed. mobbat namn [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nisch?haha var tvungen att googla halmia. tror ingen kan nåt om det

Ja hennes fokus i rapporteringen är inte direkt i ritola-stil men hon är bra på det hon gör tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Halmia är nog en generationsfråga [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja hennes fokus i rapporteringen är inte direkt i ritola-stil men hon är bra på det hon gör tycker jag.

aha I see. tycker hon är rätt tråkig. och så tycker jag synd om henne som följer Zlatan världen runt. måste vara världens tråkigaste jobb

dazed:

Halmia är nog en generationsfråga

probably


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

aha I see. tycker hon är rätt tråkig. och så tycker jag synd om henne som följer Zlatan världen runt. måste vara världens tråkigaste jobb

Samtidigt är ju Ligue 1 typ den enda ligan som inte redan är avgjord redan. Plåster på såren för typ. Och det hade nog varit betydligt tråkigare att följa efter typ Messi också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Samtidigt är ju Ligue 1 typ den enda ligan som inte redan är avgjord redan. Plåster på såren för typ. Och det hade nog varit betydligt tråkigare att följa efter typ Messi också.

serie a? franska ligan är skit och det vet alla. enda anledningen att vårt struntland följer den är pga zlatan. jag menade att det borde vara roligare att få följa en hel liga och inte bara en spelare. innan var hon ju i barca pga zlatan och nu i paris pga zlatan. flyttar zlatan till georgien kommer hon också bli tvungad att åka dit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

serie a? franska ligan är skit och det vet alla. enda anledningen att vårt struntland följer den är pga zlatan. jag menade att det borde vara roligare att få följa en hel liga och inte bara en spelare. innan var hon ju i barca pga zlatan och nu i paris pga zlatan. flyttar zlatan till georgien kommer hon också bli tvungad att åka dit

Ja visst är det så men vi är inte ensamma om det i Europa även om det blir lite extra här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sedan är det väl rimligt att folk vill höra mer om Zlatan än om Ligue 1 eller för den delen PSG själva.


   
SvaraCitera

vad spelar det för roll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja visst är det så men vi är inte ensamma om det i Europa även om det blir lite extra här.

lite extra!!!??? zlatan fick fan en egen tvkanal eller nåt och i varje match har vi nån jävla bögig grej som heter "zlatan-cam" sen nämns zlatan varje dag i varje tidning oavsett om den handlar om zlatan eller inte. blir galen

dazed:

Sedan är det väl rimligt att folk vill höra mer om Zlatan än om Ligue 1 eller för den delen PSG själva.

öhh nej. idioter som bara gillar zlatan vill men sånt ska man utrota. man ska inte uppmuntra sånt. det är sjukt och hemskt. det finns liksom riktiga fotbollsintresserade som mig själv som gärna hade sett tex att serie a hade gått på tv 4 sport men istället flyttas skiten till skitkanalen tv 4 sport extra pga zlatan och franska ligan. vem brydde sig liksom om ligan innan zlatan? hade PSG köpt ronaldo och messi hade man inte bytat men det är enbart pga zlatan.

det är överdrivet är min poäng. ja zlatan är duktig men ingen vill se franska ligan. om han någång drar till qatar så kommer ju sverige börja sända deras liga på typ la ligas bekostand.

Blivande_japan:

vad spelar det för roll?

det är en tävling och jag hejade inte på Dick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

lite extra!!!??? zlatan fick fan en egen tvkanal eller nåt och i varje match har vi nån jävla bögig grej som heter "zlatan-cam" sen nämns zlatan varje dag i varje tidning oavsett om den handlar om zlatan eller inte. blir galen

Läs inte då.

patrick bateman:

det finns liksom riktiga fotbollsintresserade som mig själv som gärna hade sett tex att serie a hade gått på tv 4 sport men istället flyttas skiten till skitkanalen tv 4 sport extra pga zlatan och franska ligan. vem brydde sig liksom om ligan innan zlatan?

Det handlar nog mer om girighet från skit tv4 än något annat. Man gjorde klart med att man köpte Ligue 1 och gjorde serie a-rockaden typ en eller ett par veckor eller så innan Z kom till PSG har jag för mig.

patrick bateman:

det är överdrivet är min poäng. ja zlatan är duktig men ingen vill se franska ligan. om han någång drar till qatar så kommer ju sverige börja sända deras liga på typ la ligas bekostand.

Finns väl en del behållning där iaf om man bettar, många skrällar osv. Sedan är ju tex Marseille ett ganska klassiskt lag, inte sant?

Men jag förstår vad du menar, visst fan har Hamrén inte riktigt alla hemma när han tycker att ibra är bättre än Messi tex. Men själv intresserar jag mig också för juggen i fråga, jag förstår varför många andra också gör det och jag förstår framför allt varför sportbladet ger konsumenten vad den vill ha.


   
SvaraCitera