Aviseringar
Rensa alla

Jävla fittungar! Gaaah!


Ämnesstartare

Nyss när jag och min sambo satt vid varsin dator och spelade så hade vi fönstret vidöppet för att få in lite luft. Helt plötsligt får jag en smärre hjärtattack för att några fulla idioter tycker att det är skitkul att skrika så högt de kan, precis vid fönstret. Jag darrade fan i 5 minuter efteråt. Min första reaktion blev att ställa mig i fönstret och skrika: "var det kul eller, era jävla bögjävlar". (moget, jag vet, men hur kreativ är man när man är rädd/arg)?

Nu i efterhand när ilskan har gått över så känner jag bara att det är så jävla obehagligt. Vem vet egentligen vad det kan ha varit för folk. Nu tror jag mest på att det var omogna skitungar (eller möjligen vuxna) som skulle "busa" lite, men det kunde lika gärna ha vart någon galning 🙁 Plus att man inte vet huruvida nån av dem hade "snapat" eller inte när jag skrek åt dem.

Fan, ska man behöva lida i 30-gradig värme för att inte bli störd? Nu vågar jag inte ha fönstret öppet mer...

Varför gör folk så? Seriöst.


   
Citera

Hur kom dem till ditt fönster?[tard] Bor du på bottenvåning?

Men inte shysst av dem, fulla idioter [sad]

Jag tror att det bara var ett bus får att de hade tråkigt [y] .. så jag skulle inte vara rädd längre om jag vore du [wink]


   
SvaraCitera

Fan, hände mig något liknande när jag var 12. Var ute med båten. Och när vi var vid en gästhamn var det fulla ungdomar som festade exakt där. Så jag visar fingret åt några, vilket gör dem jävligt förbannade. Dagen därpå har ungjävlarna lossat båten [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Hur kom dem till ditt fönster?[tard] Bor du på bottenvåning?

Japp, det gör jag :/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Så jag visar fingret åt några, vilket gör dem jävligt förbannade.

Ja, de kallade mig bög tillbaka när jag skrek åt dem :p å andra sidan är jag lite glad att jag faktiskt reagerade och röt i ordentligt.


   
SvaraCitera

hahaahhahaha!!!!!!!!![tard][bigsmile]


   
SvaraCitera

misfits:

Japp, det gör jag :/

Okej, men då är det nog inte så smart att ha öppet fönster vid den här tiden.. tycker jag [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksgubbe:

Okej, men då är det nog inte så smart att ha öppet fönster vid den här tiden.. tycker jag [cute]

Grejen är att jag har det varje kväll, bor liksom i ett lugnt område och jag tycker inte att jag ska behöva lida av 35-gradig värme :/ stänger ju alltid när jag ska sova så.

Pepparkaksgubbe:

så jag skulle inte vara rädd längre om jag vore du [wink]

är inte rädd för just dem, utan tycker mer att det är jävligt obehagligt att folk tränger sig på så.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

LOKAEFETTGOTT:

hahaahhahaha!!!!!!!!![tard][bigsmile]

Det var inte ett dugg kul! Det var fruktansvärt obehagligt :/ tänk om jag hade haft svagt hjärta eller nåt. hade fan dött.


   
SvaraCitera

misfits:

Det var inte ett dugg kul! Det var fruktansvärt obehagligt :/ tänk om jag hade haft svagt hjärta eller nåt. hade fan dött.

jag hade blivit sjukt rädd och sen skrattat som fan[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOKAEFETTGOTT:

jag hade blivit sjukt rädd och sen skrattat som fan[smile]

Jag blev skitförbannad istället! jag var otroligt nära att gå ut och springa efter dem med stora köttkniven men jag fick inte för min sambo [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tur man bor högt upp. [smile]


   
SvaraCitera

Tur att jag bor på landet

Om jag skulle höra en mänsklig röst här skulle jag dock skita på mig


   
SvaraCitera

Du skulle ha dödat dem.


   
SvaraCitera

Maj Lis Lööw:

Du skulle ha dödat dem.


   
SvaraCitera

mm, är rädd för människor.


   
SvaraCitera

Haha :Egd


   
SvaraCitera