Aviseringar
Rensa alla

jävla hordag


knäckebröd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Jag slickar min mamma samtidigt som jag blir rövknullad av min pappa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

hemma hos mina föräldrar

hade du inte eget boende?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Wild: Jag slickar min mamma samtidigt som jag blir rövknullad av min pappa.

Jobbigt läge, att slicka någon som är död och bli knullad en annan som är död när dem inte ligger på samma kyrkogård. Men visst, tar åt mig ganska mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Jobbigt läge, att slicka någon som är död och bli knullad en annan som är död när dem inte ligger på samma kyrkogård. Men visst, tar åt mig ganska mycket

Hade också dött om jag hade haft en son som du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Hade också dött om jag hade haft en son som du.

Synd att jag inte var din son då, hade alla sluppit misären av att vara i din närhet. Dock hade du antagligen fått ett välförtjänt nackskott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Synd att jag inte var din son då, hade alla sluppit misären av att vara i din närhet. Dock hade du antagligen fått ett välförtjänt nackskott

No worries. Hade tvingat din morsa att göra abort innan du föddes så att världen samt mitt liv hade sluppit bli förpestat av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

No worries. Hade tvingat din morsa att göra abort innan du föddes så att världen samt mitt liv hade sluppit bli förpestat av dig.

Så du är alltså synsk, eller hur skulle du veta innan jag föddes att jag skulle bli den jag blev, pajas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Så du är alltså synsk, eller hur skulle du veta innan jag föddes att jag skulle bli den jag blev, pajas.

Du skulle väl brås på mor din.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Du skulle väl brås på mor din.

Jo antagligen, brås du på din? Suga kuk på andra långgatan medans din farsa pimpar din syster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

slog tån i duschen svinhårt började gråta

Matilda1988:

hemma hos mina föräldrar

pefekt ställe det hände på, kan mamma ta hand om dej och blåsa ju[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wild:

Jo antagligen, brås du på din? Suga kuk på andra långgatan medans din farsa pimpar din syster

Nej, det där ligger närmare inom din släkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera