Aviseringar
Rensa alla

Jävla hormoner.


Ämnesstartare

Jag gillar inte att vara kvinna 🙁 Lite då och då så säger kroppen: "Jag vill bli gravid!" Och då säger jag: Nej, det vill du inte. Dumma kropp, lägg av med det där. Jag är för tusan bara 20 år. "Men jag vill! Tänk vad mysigt att vara gravid och bli omhändertagen av sin pojkvän, rulta runt och få äta massa godis pga cravings" säger kroppen. Jag bara suckar, läser lite på familjeliv och sedan går det över... ett tag. Sedan kommer det tillbaka - känslan av att vilja vara gravid. Inte ha barn, utan bara vara gravid... Och efter några dagar är allt normalt igen.

Har fler det såhär? Fan vad det är jobbigt. Särskilt som att jag inte vill ha barn på minst 7-8 år :/ Gärna lite mer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Just ignore.


   
SvaraCitera

Sätt i P-stav så kan kroppen skrika bäst den vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Sätt i P-stav så kan kroppen skrika bäst den vill.

Har funderat på detta. Äter piller sen 4 år tillbaka och det fungerar dock bra. Eftersom jag ändå äter medicin permanent så glömmer jag inte eftersom jag tar dem tillsammans 🙂 men smidigt vore det.

SUKOF:

Just ignore.

Jo, jag försöker, men det är störande när kroppen vill sätta igång med reproduktionen en gång i månaden. Dumma biologiska klocka [mad]


   
SvaraCitera

Sätt dig på tunnelbanan, kolla på alla snoriga småbarn vars mammor är höggravida och har blåringar som få ..
Jag vet inte, men det kanske hjälper lite?

Äta chocklad kan du göra ändå. Du kan säkert bli ompysslad av någon pojke också [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slagsmålsklubben:

Jag vet inte, men det kanske hjälper lite?

Funkar ibland faktiskt 🙂

Slagsmålsklubben:

Äta chocklad kan du göra ändå. Du kan säkert bli ompysslad av någon pojke också [cute]

Jag kan inte äta kolhydrater. Jag har en ämnesomsättningssjukdom 🙁 Dock kan min pojkvän klappa mig så jag blir glad igen 🙂


   
SvaraCitera

misfits:

Jo, jag försöker, men det är störande när kroppen vill sätta igång med reproduktionen en gång i månaden. Dumma biologiska klocka [mad]

Det är trist att vara kvinna, indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det är trist att vara kvinna, indeed.

Tur att man är man i övrigt [y] Personlighetsmässigt, humormässigt och humörmässigt.


   
SvaraCitera

misfits:

Jag kan inte äta kolhydrater. Jag har en ämnesomsättningssjukdom 🙁 Dock kan min pojkvän klappa mig så jag blir glad igen 🙂

Spara pengar så att du kan fettsuga dig efteråt..
lr, nej - gör inte det.

Skaffa barn, sen se till att du får missfall?
Nej, fan - nu gick jag för långt.


   
SvaraCitera

misfits:

Tur att man är man i övrigt [y] Personlighetsmässigt, humormässigt och humörmässigt.

Det räknas inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Det räknas inte.

Nej, jag vet 🙁 Men man kan låtsas att man är lika mycket värd som en man iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slagsmålsklubben:

Spara pengar så att du kan fettsuga dig efteråt..
lr, nej - gör inte det.

Fast det är okej. När man inte äter pasta, bröd m.m så har man heller inget godissug, eftersom man ersätter det med fett och proteiner 🙂

Slagsmålsklubben:

Skaffa barn, sen se till att du får missfall?
Nej, fan - nu gick jag för långt.

Lol ^^


   
SvaraCitera

misfits:

Nej, jag vet 🙁 Men man kan låtsas att man är lika mycket värd som en man iallafall.

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag brukar känna som du, mest för att alla runt omkring mig går och blir tonårsmorsor. Inget mig emot, men kan känna Jag då?

Skillnaden är att jag kan inte få barn, i framtiden när jag är mycke äldre kan de finnas en chans, så jag tänker också verkligen mycket på det,[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

[confused]

Jag skåjjsade till det om att kvinnor inte är lika mycket värda [surprised]

Pingulita:

Skillnaden är att jag kan inte få barn, i framtiden när jag är mycke äldre kan de finnas en chans, så jag tänker också verkligen mycket på det,[sad]

Oj, vad tråkigt! Hur kommer det sig (om du vill berätta)?


   
SvaraCitera