Aviseringar
Rensa alla

Jävla idioter!


Ämnesstartare

Geigermätare:

Otacksamma blattar och parasiter, ja det är de som över Sveriges gränser smiter.

Med falska papper och falsk identitet. De försörjer sig på kriminalitet.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Bor i norrland, luleå, hertsön.

Okej...

stockybocky:

Låter helt sjukt att folk går runt och förgiftar hundar

Faktiskt, vad får man ut av det? Okej någonstans kan man ändå förstå att man rånar folk, då får man ju ändå ut något av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vet vem det är som gör det, kan du bajsa i dennes brevlåda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Otacksamma blattar och parasiter, ja det är de som över Sveriges gränser smiter.

tss, är halvjapan och min morsa är från japan, hon jobbar och betalar mer i skatt än de flesta och sj ska jag bli läkare efter gymnasiet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Med falska papper och falsk identitet. De försörjer sig på kriminalitet.

Vi är snart en minoritet i vårt eget land. Men det ska vi ändra på, snart står ghettona i brand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Om du vet vem det är som gör det, kan du bajsa i dennes brevlåda.

Jag har redan ordnat hämd. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

martin312:

tss, är halvjapan och min morsa är från japan, hon jobbar och betalar mer i skatt än de flesta och sj ska jag bli läkare efter gymnasiet

Men din efterblina asiattattare, vi sjunger, sluta störa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

sluta störa.

Sluta spamma min tråd :C:C:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigermätare:

Vi är snart en minoritet i vårt eget land. Men det ska vi ändra på, snart står ghettona i brand.

Tiden äro inne för en lång och blodig strid, Fjärde riket ska vakna för alltid.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Jag har redan ordnat hämd.

hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

hur?

Kan jag inte säga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du vem eller vilka det var?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nio hundar har fått köras akut till veterinären, tre har dött och väldigt många fler sitter hemma och väntar på att hunden ska visa några teckan på förgiftning.

[sad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir så arg på sånt 🙁
Får hoppas på det bästa för er hunds skull då.
Bor själv i ett blatteområde, eller just precis här där jag bor är det mest gamlingar, det är ganska skönt. Fast blattarna här är "snälla" mot mig, raggar med andra ord, men man har ju hört om sådana som blivit nerslagna och sånt här ;< Vågar inte gå ute själv på kvällen här typ 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det jag inte förstår är hur sådana här invandrare tänker.

I ett land där dvärgarna härskade levde alla i harmoni med varandra. Så en dag blev det krig utanför dvärgarnas ljuva land och för att vara snälla lät dvärgarna svartalverna komma til lderas land för att finna frid. Med tiden blev det fler och fler svartalver som flyttade in. Landet var dock inte redo för en sådan här invandring och få av alverna hittade jobb. Flera svartalver började därför råna och bete sig dumt. Första generationens avkomma gick till och med så långt att de började misshandla dvärgar, de snodde, de dödade och de tog sakta men säkert över landet. De dvärgarna som såg vad som hände kallade man rasister, på så sätt kunde svartalverna få vara kvar i landet. De beskyllde de som inte ville ta in mer elaka svartalver i landet för att vara rasister. Idag kan små dvärgflickor inte gå ensamma hem på kvällen, ja, inte ens en kille kan vara säker. Överallt samlades det andragenerationens invandrargäng som vandaliserade och misshandlade...utan syfte.

Dessa svartalver skapar dåligt rykte för andra svartalver som sköter sig. Det finns enkla lösningar på detta bekymmret, skicka tillbaka de svartalver som inte sköter sig. Men nej, då blir man kallad rasist.
Dvärgalandet blev med tiden världens öppnaste land för invandring, och det blev tuffare och tuffare som ursprungsdvärg att leva i landet.
Dvärgarna som under flera tusen år byggt upp sitt land till ett välmående land där man brydde sig om alla dvärgar. Skulle detta land gå förlorat, eller skulle det på något sätt återfå sin fridfulla charm?

To be continued...


   
SvaraCitera