Aviseringar
Rensa alla

jävla mods


Chi Huang Ti:
hoppas bjävern tar er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta: Han är admin. Jag vet, det är skrämmande.

Jag har en notifikation om en citering i denna tråd men det finns inget citat där. Bugg att den länkar till ett borttaget citat?

Sorry men orkar inte leta upp buggrapporteringstråden och jag antar att detta redan är rapporterat. Frågan är - hur får jag bort notifikationen? Glad


   
SvaraCitera

Myksa:

Jag har en notifikation om en citering i denna tråd men det finns inget citat där. Bugg att den länkar till ett borttaget citat?

Sorry men orkar inte leta upp buggrapporteringstråden och jag antar att detta redan är rapporterat. Frågan är - hur får jag bort notifikationen? Glad

det finns väl ett kryss på den som du kan trycka på?

har för mig jag fick bort en så


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Är det dig man måste "charma" för att få den fräsiga titeln?

Nepp. André.

Myksa:

Jag har en notifikation om en citering i denna tråd men det finns inget citat där. Bugg att den länkar till ett borttaget citat?

Sorry men orkar inte leta upp buggrapporteringstråden och jag antar att detta redan är rapporterat. Frågan är - hur får jag bort notifikationen? Glad

Knasigt. Jag har inget minne av att ha citerat dig i den tråden. Hur som helst, för att få bort den, gå in på "Läs äldre notifikationer" och klicka på "Markera alla som lästa".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag behövde inte charma någon alls 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta: Knasigt. Jag har inget minne av att ha citerat dig i den tråden.

Nej det var inte du som citerade det var nog trådskaparen.
Tack ska du ha! Glad


   
SvaraCitera

Åtta: Han är admin. Jag vet, det är skrämmande.

Vad gör han för nytta som admin? Trodde inte att han fyllde någon annan funktion än att vara er blodhund.


   
SvaraCitera
Åtta

Proteus:

Vad gör han för nytta som admin? Trodde inte att han fyllde någon annan funktion än att vara er blodhund.

Att vara admin är lite som att vara exekutiv producent. Det är bara en fräsigare titel som får en att känna sig lite speciell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:
Nepp. André.

Då det ju var jag som kom på "SötAndré" så antar jag att jag har halva inne där. Undrar ba hur Knarko gjorde.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Undrar ba hur Knarko gjorde.

isola:

halva inne


   
SvaraCitera