Aviseringar
Rensa alla

Jävla stockholmare


Ämnesstartare

Harpyja:

Du kan säkert också bete dig som ett drägg, så vad är skillnaden.

Skillnaden är antalet människor. Om två veckor är det t ex stockholmsveckan och förra året kom det in 340 polisanmälningar den veckan.

Netherlick:

Så betyder det inte att man åker till Gotland för att störa. Förklara för mig vad det är för fel på stockholmare

skitsystem:

Det handlar om stockholmare som kommer hit och är drägg.

Netherlick:

btw alla stockholmare bor inte i lägenhets hus i stan

Och när påstod jag det? [zzz]


   
SvaraCitera

ska till gotland snart [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår dig, förstår dig 🙁
säkert samma hat som vi känner för Partille cup-veckan och framförallt den eviga skärselden som kallas gothia cup.


   
SvaraCitera

synd att man ej är rik,
hade lätt åkt dit då[party]


   
SvaraCitera

Netherlick:

Förklara för mig vad det är för fel på stockholmare

De kissar, seriöst, ner hela innerstan + häller sprit överallt.

Men nä, det är klart att det inte gör det för att de är stockholmare, men vecka 29 kallas inte stockholmsveckan​​​ för ingenting, och nog fan har de flesta av de turister som kommer hit den veckan en dialekt som för tankarna till stockholmstrakten [cool]

I år har jag dock bestämt mig för att inte klaga och dra nytta av jippot istället. Hyr ut lägenheten för en hutlös summa per vecka och flyr till fastlandet när stureplan flyttar in [party]

Det här jävla chantet går på repeat hela veckan. Dag som natt. I fucking shit you not [surprised]

Dylika pojkar kissade på min husvägg en natt förra året. Stack ut huvudet genomn fönstret och hänvisade dem vänligt men bestämt till närmaste toalett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Partille

[cry]

Blivande_japan:

synd att man ej är rik,

Många av dessa stockholmare är fejkbrats som lånar pengar. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upplevde liknande känslor under p&l [blush]


   
SvaraCitera

skitsystem:

Många av dessa stockholmare är fejkbrats som lånar pengar. [party]

får ej låna pengar av banken för saknar jobb
och har snart lånat slut på min moders[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stockholmare bör hålla sig hemma. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

får ej låna pengar av banken för saknar jobb
och har snart lånat slut på min moders

"en bank är ett ställe som lånar pengar till dig om du kan bevisa att du inte behöver dom" som det står på pappas kylskåp. [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

"en bank är ett ställe som lånar pengar till dig om du kan bevisa att du inte behöver dom"

Det där är så jävla sant.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

"en bank är ett ställe som lånar pengar till dig om du kan bevisa att du inte behöver dom" som det står på pappas kylskåp. [blush][cute]

[wink]

Dold text: vet ej om jag behövt riiiktigt alla pengar jag lånat[blush] dock utgör merparten hyra, och bo måste man ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävla stockholmare, åk bort från stockholm[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var på Gotland denna vecka men kommer inte från Stockholm och vistades bara en dag i Visby, gjorde det något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Var på Gotland denna vecka men kommer inte från Stockholm och vistades bara en dag i Visby, gjorde det något?

Det är okej så länge du inte hängde på kallis!
ps alla stockholmares fel att strömmen försvann


   
SvaraCitera