Aviseringar
Rensa alla

Jag 93a hon 96a?


Förstår inte hur du orkar med en nittisexa men fine, kör hårt.


   
SvaraCitera

Fragan:

Nu undrar jag om ni tycker det är okej med tanke på ålders skillnaden att ha ett seriöst förhållande med denna tjej?

Jag känner en som upprepade tillfällen haft relationer med samma ålder på de inblandade som du har. Jag och alla jag känner tycker det är lite euw över det hela. Dock är åldersskillnaden densamma för minpojkvän och mig, fast uppåt om man säger, och det tycker de allra flesta är ok.

Antar att jag menar detta: ÄCKLIGT MED 93+96 I SYNNERHET ATT FÅ HÖRA REDOGÖRELSE FÖR HUR HON LÄT UNDER SEX. Skona dina vänner från det, tack på förhand.


   
SvaraCitera

Relation? JA! Sex? NEJ, inte ännu, vänta med det. 15 ska man vara precis som andra skrivit.


   
SvaraCitera

Mow Skwoz:

Har de ens lärt sig att gå?

tänker så med.. helt stört att de är 14 xD

Djurgårdens IF:

men inte sex under 15.


   
SvaraCitera

Jag var 15, och ångrar inte det, dessutom väntade vi 2 MÅNADER tills vi gick så långt, så förhelvete, om ni ska gå så långt, gör inte det de första ni gör.......

btw, är fortf ihop med samma pojk [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karin_gson:

Relation? JA! Sex? NEJ, inte ännu, vänta med det. 15 ska man vara precis som andra skrivit.

Håller med citat ovan. Sex (risk, barnafödande) i denna ålder kan leda till skador på tjejen då kroppen förmodligen inte är färdigväxt. Detta kan orsaka problem för livet för tjejen. + plus att det är inte tillåtet då åldern måste vara 15 eller 18 kommer aldrig ihåg vilket av dem det är som gäller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag e 88a min k e 82a 🙂 Funkar finfint 🙂 2 år e ju inget.


   
SvaraCitera

lemuu:

btw, är fortf ihop med samma pojk [smile]

Grattis till 2 år 🙂


   
SvaraCitera

vadå, kommer ni att prata om dockor eller?


   
SvaraCitera

Tror inte på att någon som varit negativ till det hela har varit seriös i den här tråden.
Är väl inga konstigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en ganska stor skillnad men det skulle kunna gå i enstaka fall.

P.S: Jag är själv 96 och jag kan gå...[bigsmile]


   
SvaraCitera

Djurgårdens IF:

Min syster är 13 och är tillsammans med en som är 17

Lol på era föräldrar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

P.S: Jag är själv 96 och jag kan gå...

Kan du gå efter du fått en 93:as kuk mellan benen?
Svar:Nej
Slutsats(HEHE): 93:or är för kåta för att vara ihop med 96:or.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEJSANLOL:

Kan du gå efter du fått en 93:as kuk mellan benen?

Lite svårt eftersom att jag är kille :P, men 😛


   
SvaraCitera

Fragan:

Nu undrar jag om ni tycker det är okej med tanke på ålders skillnaden att ha ett seriöst förhållande med denna tjej?

Jag tycker inte de är helt okej om du har sex med henne oavsett hur mogen hon är. Men är de riktig kärlek kan du ha ett förhållande och vänta 1 år.


   
SvaraCitera