Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar att bli förnedrad


Ämnesstartare

varför gillar vi tjejor att bli behandlade som de avskum vi är. vad hände med feminismen?

männens maktlystna libido som tyglar kvinnans sexuella preferenser måste krossas när vi förgör det sociala patriarkalet. Inga mer kukkväljningar å kala fläckar i nacken till mina medsystrar

tack för ordet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd, det är mycket roligare att förnedra tjejen, dra henne i håret, slå henne, binda henne och kalla henne saker som hora när hon inte gillar det[sad]


   
SvaraCitera

Grief:

ahhh jag med!!!!

Men Grief du vill inte ta en omgång med min lem då? Jag kan va dominant om du vill [wink] Eller så kan du få knulla mig med en strapon [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

min lem då?

LIVRÄDD!!


   
SvaraCitera

Grief:

LIVRÄDD!!

Vadå varför är du rädd? Trodde tjejer gillade stora dasar [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

Trodde tjejer gillade stora dasar

Du beskrev din snopp som att den var så tjock att man inte kunde såga av den. Jag är rädd för jättestora snoppar, göra ont, inte bra! 🙁


   
SvaraCitera

Grief:

Du beskrev din snopp som att den var så tjock att man inte kunde såga av den. Jag är rädd för jättestora snoppar, göra ont, inte bra! 🙁

Jag hoppas att du fattar att jag trollar? Tänkte att det hela håller på att gå överstyr nu [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

Jag hoppas att du fattar att jag trollar?

Verkligen inte, tror nu att den är lika tjock som de tjockaste trädet i hela världen!!!


   
SvaraCitera

Grief:

Verkligen inte, tror nu att den är lika tjock som de tjockaste trädet i hela världen!!!

tyvärr där har du fel den är lika tjock som jorden [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Låter kalaskul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeadmauS:

tyvärr där har du fel den är lika tjock som jorden

man kan ju tyvärr inte alltid ha rätt! Hur mycket väger den?


   
SvaraCitera