Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar att göra aborter


Ämnesstartare

Tänkte förklara lite hur jag känner inför aborter och se vad ni tycker om det och om det kanske är någon som känner på samma sätt.

Jag älskar att göra aborter! Det är lite av ett tvångsbeteende för mig, känns så himla skönt att få döda ett litet foster och ett embryo som inte är värt någonting som protest mot alla idiotiska kristna som är emot det! Jag mår alltid bra av att göra aborter och tänka på alla kristna töntar när jag gör det. [bigsmile]

Brukar alltså ljuga och säga att jag tar P-piller när jag knullar en ny kille för att kunna göra en abort sedan. [bigsmile]


   
Citera
Ämnesstartare

svartarosen:

embry

o? [surprised] Kul tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

o?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker aborter är bra men din syn på aborter är ju ganska sjuk.
Dem borde användas om någon bli våldtagen eller så inte bara för du skall få en kick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Åtta

Det är mycket roligare om man väntar till barnet är fött, och sedan dödar det. Prova! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svartarosen:

Brukar alltså ljuga och säga att jag tar P-piller när jag knullar en ny kille för att kunna göra en abort sedan. [bigsmile]

[crazy] ja me!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det är mycket roligare om man väntar till barnet är fött, och sedan dödar det. Prova! [y]

Då är det olagligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessutom gör det ont att skita ut en fet unge ur fettan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

[crazy] ja me!

Du är kille, du kan inte bli gravid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cannabis:

Tycker aborter är bra men din syn på aborter är ju ganska sjuk.
Dem borde användas om någon bli våldtagen eller så inte bara för du skall få en kick.

Vavava? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Vavava? [bigsmile]

Jag ska sno din sperma och göra aborter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Synd att du är ett troll, annars hade jag uppmuntrat det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför låser man inte den här tjejen? Det är en uppenbar fejk som bara provocerar och attackerar andra genom personliga påhopp. Hon har hållt på i säkert ett par år nu [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Synd att du är ett troll, annars hade jag uppmuntrat det

Jag är Tauren din rasist!


   
SvaraCitera