Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar att lära känna mig själv


Ämnesstartare

Det här började som ett blogginlägg men undrar om folk tycker likadant.
Det kanske låter konstigt, som att jag har värsta egot, men det är verkligen inte så jag menar. Jag tycker det är sjukt intressant, att lära känna mig. Alltså bra sidor och dåliga sidor. Det är typ min hobby tycker jag nu! Typ komma på varför man beter sig på ett visst sätt, eller gör vissa saker. Och jag är sjukt smart när det kommer till att lära känna mig själv, för jag vet alltid exakt/eller kommer på vad det är som ligger bakom mina beteenden och min personlighet.

Does this make sense, någon som känner igen sig, eller är jag fortfarande full bara?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja det är trevligt


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Ja det är trevligt

Men mer fysiskt än psykiskt tycker jag. Liksom, inte vilka kroppsdelar jag har utan hur jag blir när jag utför yoga eller andra avslappningsövningar. Hade svårt för sånt i början men det har blivit lättare. Det psykiska vet jag redan det mesta om mig själv och det är inget märkvärdigt. Förresten, är det min signatur jag ser?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Men mer fysiskt än psykiskt tycker jag. Liksom, inte vilka kroppsdelar jag har utan hur jag blir när jag utför yoga eller andra avslappningsövningar. Hade svårt för sånt i början men det har blivit lättare. Det psykiska vet jag redan det mesta om mig själv och det är inget märkvärdigt.

Sysslar inte med yoga eller dylikt, så det har jag ingen aning om, Håller mer med emery

Sagitta:

Förresten, är det min signatur jag ser?

Haha oj ja, glömde byta [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kände likadant några år sedan, nu vet jag exakt hur jag fungerar känns det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Liksom, inte vilka kroppsdelar jag har utan hur jag blir när jag utför yoga eller andra avslappningsövningar.

Är nog också intressant men jag är för lat för sånt, lättare att bara tänka. 😛

schism:

jag kände likadant några år sedan, nu vet jag exakt hur jag fungerar känns det som.

Ja basic så kanske man redan känner sig själv helt. Men jag tror man alltid ändras lite och sen kommer det alltid nya situationer i livet och man beter sig olika osv. Intressant att lista ut varför man reagerar som man gör på vissa saker.

FYFAN VAD JAG INTE KAN FORMULERA MIG!! Dold text: Tog typ 10 min att få ihop det där.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Sysslar inte med yoga eller dylikt, så det har jag ingen aning om, Håller mer med emery

Hm, men om du testar så kan det hända att det går bra eller så går det dåligt. Då får man förbättra det och på det sättet lär man sig att känna sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Ja basic så kanske man redan känner sig själv helt. Men jag tror man alltid ändras lite och sen kommer det alltid nya situationer i livet och man beter sig olika osv. Intressant att lista ut varför man reagerar som man gör på vissa saker.

Jo, för mig känns allt också tydligare (hur jag reagerar på vad och varför) när jag är berusad, känns som att all lager av nonsens och irrationalitet är borta. Det är i sånna tillfällen jag känner mig minst clueless i alla fall.

emery:

FYFAN VAD JAG INTE KAN FORMULERA MIG!! Dold text: Tog typ 10 min att få ihop det där.

heh, vet hur det är, bakis och bara sovit fyra timmar inatt :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

när jag är berusad, känns som att all lager av nonsens och irrationalitet är borta.

Jag brukar inte kunna tänka så djupt när jag är full. Men du kanske menar nåt annat och inte alkohol.

schism:

heh, vet hur det är, bakis och bara sovit fyra timmar inatt :s

Hahah eller hur. Vaknade kl 6 imorse av att jag låg på soffan och tvn var på.


   
SvaraCitera

Vad pratar ni om?????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Vad pratar ni om?????

Vi är fulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag brukar inte kunna tänka så djupt när jag är full. Men du kanske menar nåt annat och inte alkohol.

sprit (och annat) gör att jag ser verkligheten mycket klarare.

emery:

Hahah eller hur. Vaknade kl 6 imorse av att jag låg på soffan och tvn var på.

haha, jag väcktes av en kissnödig hund som ville ut. så fel att behöva gå på promenad nyvaken och halvfull, aldrig varit mig mer [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

sprit (och annat) gör att jag ser verkligheten mycket klarare.

Okej 0.o

schism:

haha, jag väcktes av en kissnödig hund som ville ut. så fel att behöva gå på promenad nyvaken och halvfull, aldrig varit mig mer [tired]

[bigsmile]


   
SvaraCitera

tycker det är inte bra för det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

tycker det är inte bra för det mesta.

Jag tror att om man vet anledningarna så förstår man, och då slutar man tycka att det inte är bra.


   
SvaraCitera