Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar dem. De älskar mig.


Ämnesstartare

chipz:

Bara det att jimmy "är på" mig hela tiden, och jag kan ju inte "säga ifrån" eftersom jag älskar honom. Vill dock inte att fredrik ska bli svartsjuk. Vilket han inte blir, eftersom han litar på mig de gånger jag träffar jimmy. (Han vet självklart inte att jag &så älskar jimmY)

Har du varit otrogen? Om du verkligen har så mycket känslor för honom att den tanken har kommit upp så kanske du ska gå till honom istället då. Annars, om det är en fjäril-i-magen-förälskelse så går det att undvika honom för ditt eget förhållandes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Tack för det enda seriösa svaret.

Jag var seriös[sad] Polygami är inte en omöjlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Har du varit otrogen? Om du verkligen har så mycket känslor för honom att den tanken har kommit upp så kanske du ska gå till honom istället då. Annars, om det är en fjäril-i-magen-förälskelse så går det att undvika honom för ditt eget förhållandes skull.

Nej jag har inte varit otrogen. Att undvika jimmy helt är svårt.. Som det är nu ser jag honom (officiellt) som en av min bästa vänner och vill allt annat än sluta träffa honom. Jag skulle gott och väl nöja mig med att vara hans vän men det är svårt när han älskar mig sjukt mycket också..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag var seriös Polygami är inte en omöjlighet.

Jag var Inte ironisk 😮 Menar tack.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

Jag var seriös Polygami är inte en omöjlighet.

Eller jag vet inte. nu blandade jag ihop det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Jag var Inte ironisk 😮 Menar tack.

Öh[tard]

Det är säkert bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ålder?

Does it matter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Nej jag har inte varit otrogen. Att undvika jimmy helt är svårt.. Som det är nu ser jag honom (officiellt) som en av min bästa vänner och vill allt annat än sluta träffa honom. Jag skulle gott och väl nöja mig med att vara hans vän men det är svårt när han älskar mig sjukt mycket också..

MEn du älskar ju Fredrik också och det var ni som blev tillsammans först? SKulle du vilja såra honom och själv kanske ångra dig när ni faktiskt hade ett bra förhållande? Allt bara för att en tredje kom in i bilden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Does it matter?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var ihop med båda i smyg, playa[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

MEn du älskar ju Fredrik också och det var ni som blev tillsammans först? SKulle du vilja såra honom och själv kanske ångra dig när ni faktiskt hade ett bra förhållande? Allt bara för att en tredje kom in i bilden?

Nej, det vill jag inte. Men jag vill samtidigt inte såra jimmy heller. Men än så länge har han "nöjt sig" med att jag säger att vi kan vara vänner. Jag kommer förmodligen i fortsättningen att vara tsm med fredrik, men det är svårt att inte tänka på jimmy också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ja.

Varför? 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

MEn du älskar ju Fredrik också och det var ni som blev tillsammans först? SKulle du vilja såra honom och själv kanske ångra dig när ni faktiskt hade ett bra förhållande? Allt bara för att en tredje kom in i bilden?

Förresten, typ pga mig lämnade jimmys tjej honom.. Men jag tar inte åt mig att det var mitt fel, eftersom det var jimmy som var på mot mig och inte tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

"nöjt sig" med att jag säger att vi kan vara vänner

Då har ni löst det eftersom du har en framtid med Fredrik.

chipz:

men det är svårt att inte tänka på jimmy också.

Det kommer du att kunna om du lyfter fram Fredriks bra sidor ÄNNU mer. Jag hade ett liknande problem förut när jag var tillsammans med Alexander. Jag blev intresserad av en annan kille och ägnade mer tid åt honom än Alex, vilket slutade med att Alex lämnade mig. Vi hade fyra år tillammans och sedan lämnade han mig för en annan för att han ansåg att jag hade blivit nonchalant och elak, typ. Det var inte förrän då jag insåg att jag faktiskt ville ha honom, inte den andra. en andra var bara av ren nyfikenhet.

chipz:

Förresten, typ pga mig lämnade jimmys tjej honom.. Men jag tar inte åt mig att det var mitt fel, eftersom det var jimmy som var på mot mig och inte tvärtom.

NEj det ska du verkligen inte göra. Ni hade ju inte gjort någonting tillsammans, då är det inte du som kan bestämma vad han känner och vad hon gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Varför? 🙂

Inte ovanligt med tolvåringar (på den här sidan) som älskar den och den och har sådana problem. Hon älskade honom men han skickade det smset till henne och så vidare och så vidare. -.-
Fast diskussionen verkar vara på lite högre nivå än så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

NEj det ska du verkligen inte göra. Ni hade ju inte gjort någonting tillsammans, då är det inte du som kan bestämma vad han känner och vad hon gör.

Okej, synd att det blev som det blev för dig 😮

Jo, tror att jag ska försöka. Jimmy säger att han lätt blir "kär" i folks personligheter. Så skulle jag lämna Fredrik för honom skulle jag säkert bli lätt svartsjuk på jimmy iomed att han tycker om folk och att prata med folk.. På ett lite annorlunda sätt då. Tack för alla svar hörredu 🙂

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Myksa:

Inte ovanligt med tolvåringar (på den här sidan) som älskar den och den och har sådana problem. Hon älskade honom men han skickade det smset till henne och så vidare och så vidare. -.-
Fast diskussionen verkar vara på lite högre nivå än så...

Nja, inte direkt. Jag & fredrik är 16. Jimmy 19.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skapa en poll och låt UM avgöra ofc [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera