Aviseringar
Rensa alla

Jag älskar dig


BlueViews:

Jomen vill ha ngt seriöst å stabilt... Tänkte om jag väntade till vår halvårs dag sen när den kmr om typ 3 mån..,

Visa din uppskattning!
du ska ju såklart inte rusa det. Men om du nu vill ha något seriöst så ska du såklart ta det steget. vänta inte för länge, och 3 månader är en del tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

Visa din uppskattning!
du ska ju såklart inte rusa det. Men om du nu vill ha något seriöst så ska du såklart ta det steget. vänta inte för länge, och 3 månader är en del tid

Tack !:)


   
SvaraCitera

BlueViews:

Tack !:)

inga problem. Lycka till! (nej jag är inte ironisk)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carl hitman:

inga problem. Lycka till! (nej jag är inte ironisk)

Nej förstod;) du verkar inte vara en sån typ


   
SvaraCitera
reben

ofta man säger sånt 


   
SvaraCitera

Undrar samma sak =P När det känns rätt antar jag, men känns typ som att det ska gå några månader iaf...


   
SvaraCitera
reben

verkar som jag dödade denna tråd förra ggn hoppas de blir likadant nu

tkr man ska säga de när de behövs o de är ksk inte så ofta förhoppningsvis (har mognat på 2mån)


   
SvaraCitera

Gör det när du känner för att göra det. Är ni ihop är det inget problem, säg det nån gång innan ni somnar eller skiljs åt. Folk idag får det att låta som om man ska vänta till dödsbädden med att säga det. Å andra sidan är det fint att bevara vissa saker då sånt sällan förekommer idag.

Men vill du säga det, säg det. Men välj dina tillfällen bara, du behöver ju inte säga det helt random men förslagsvis det jag skrev innan.


   
SvaraCitera

det blir alltid fel till slut; säg det så många gånger du kan innan det urholkar dig.


   
SvaraCitera